Young BTS Informatikai és Kereskedelmi Kft.
Webcím: www.young.hu
E-mail cím: young@young.hu
Bemutatkozás:
Bevezető:
Az 1995-ben magyar tulajdonosi háttérrel megalapított Young B.T.S. Kft mára az info- és telekommunikációs piac meghatározó szereplőjévé vált. Folyamatos és kiszámítható fejlődését követően, 2007-ben már nettó 1,46 Mrd forintos árbevétel mellett jelentős összesített eredményt ért el a vállalat. A visszatérő partnerek száma meghaladja az 1000-et, míg a cég pénzügyi stabilitása kiemelkedő a hazai hasonló profillal rendelkező vállalatok között.
Profil:
Tizenöt évvel ezelőtt alakult a Young BTS Kft. jogelődje (1992 - Young Bt.) azzal a céllal, hogy a magyarországi telekommunikációs piacon jelen lévő hasonló cégeknél jobb, teljesebb körű szolgáltatást nyújtó, a vevők igényeire és szükségleteire jobban odafigyelő, tudatosabb vállalkozás jöjjön létre.
A cég alapvetően távközlési és infokommunikációs termékek kis- és nagykereskedelmével, telepítésével és szervizelésével foglalkozik, jelentős piaci részesedést szerezve az Alcatel-Lucent, Panasonic, 2N, Allied Telesis, Quintum, Estap, AMP, ITS, Iqua, Sanyo, Canon, Plantronics, Linksys, GN Netcom, Polycom, SonyEricsson, APC/MGE, Siemens, DSR, Ascom... info- és telekommunikációs termékek forgalmazásának, ill. szervizelésének területén. Tevékenységét - közel 500 tagot számláló aktív viszonteladói hálózatán, ill. szerviz partnerein keresztül - Magyarország egész területére, ill. részben a környező országokra is kiterjesztette, jelenleg közel 50 munkatárssal rendelkezve.
Mára az ajánlott szolgáltatások, és termékek köre felöleli a professzionális telekommunikációs piac teljes körét (VoIP rendszerek, Contact Centerek, IVR és CTI megoldások, Bluetooth kiegészítők, stb.), az aktív/passzív hálózati elemeken, és kábelezési rendszereken át az oktatásig valamint az átalánydíjas karbantartásig. A kizárólagosan képviselt termékek (pl. GSM Adapterek, Bluetooth kiegészítők, aktív elemek) eladási aránya az utóbbi időben egyre növekvő részarányt mutat.
A cég alaptevékenységét a kereskedelem alkotja (Kereskedelmi Szervezet - Ksz).
A kereskedelmi tevékenységen belül a legnagyobb részt a nagykereskedelem képviseli, az árbevétel közel 75%-át generálva. A vállalat közép- és hosszú távú célja tudatosan és szervezetten menedzselni a viszonteladói piacot, a piac és a résztvevők folyamatos fejlesztése mellett. A cég a közel ~500 tagot számláló aktív viszonteladói hálózatán, ill. szerviz partnerein keresztül az ország egész területét lefedi.
A nagykereskedelmi tevékenységre épül a komplex nagyvállalati végfelhasználói értékesítés, amely tevékenység az árbevétel közel 20%-át teszi ki. Ennek keretében a rendkívül összetett, a mai modern nagyvállalati elvárásoknak megfelelő call és contact centerek, IVR rendszerek telepítésétől kezdődően, alkalmazások (CTI) és adatbázisok illesztése, nagysebességű és megbízhatóságú hang és adathálózatok építése, hangkommunikációs rendszerek telepítése, IP technológiára épülő megfigyelő és behatolás jelző rendszerek installálása mellett, a naprakész és professzionális ügyfélszolgálati támogatás jelenti a vállalat dinamikusan bővülő üzleti tevékenységét. Mára az élvonalbeli technológiai szállítók termékei mellett az ajánlott szolgáltatások köre is felöleli a professzionális telekommunikációs piac teljes spektrumát a helyszíni ügyfél oktatástól kiindulva a 7/24 órás átalánydíjas karbantartásig.
A Kereskedelmi szervezet (KSz) ügyfélszolgálata látja el a kiskereskedelmi vevők kiszolgálását a vállalat által forgalmazott telekommunikációs készülékekkel és az azokhoz tartozó kellékanyagokkal együtt, ill. emellett ellátja a cég által forgalmazott eszközök garanciális és azon túli szervizelésének ügyfélszolgálati feladatait is.
Vállalati filozófia:
A vállalatnak és a munkatársainak nem származhat (üzleti) haszna abból, amiből másnak (üzleti) kára származik.
A vállalat csak olyan eszközt, szolgáltatást adhat el partnereinek, vevőinek, amire azoknak valóban szükségük van.
Küldetés:
A Young BTS Kft. alapvető küldetése az, hogy hosszú távú, tartós kapcsolatokon keresztül, partnerei, vevői - az információs és üzleti kommunikációs piacon felmért - valódi szükségleteit megfelelő, egyszerű, gyors megoldással teljes mértékben kielégítse, miáltal meghatározó piaci részesedést ér el, így nyereségesen, kiegyensúlyozott anyagi és szellemi fejlődésben, partnerei és munkatársai megelégedettségére tevékenykedik.
A nagykereskedelmi tevékenység folyamán a Kereskedelmi Szervezet a céggel kapcsolatban álló viszonteladó partnerek igényeinek, szükségleteiknek komplex kiszolgálását valósítja meg, magas szintű műszaki és logisztikai támogatás mellett.
A cég a Viszonteladó partnerei által lefedi az ország teljes területét, miközben nagy mennyiségben raktáron tart készülékeket, tartozékokat, kellékeket és kiegészítőket közel 50 gyártótól. (alközpontok, asztali- és rendszer telefonok, vezeték nélküli telefonok, faxok és üzenetrögzítők, kéziszámítógépek, GSM telefonok és interface-ek, kábelek, csatlakozók, rack szekrények, akkumulátorok, tartozékok, kellékanyagok, stb.)
A cég filozófiájából fakadóan, mindig is törekedett arra, hogy ne egyszerű doboz tologató "disztribútor" legyen, hanem hozzáadott értéket teremtsen, minél magasabb szinten kielégítve partnerei szükségleteit. Így a tevékenység az alapnak tekinthető kereskedelmen kívül - többek között - felöleli az alábbiakat:
Magas szintű technikai támogatás.
Műszaki oktatások szervezése és megtartása.
Kereskedelmi (termék központú) tréningek megtartása.
Közvetlen és közvetett marketingtámogatás.
Folyamatos tájékoztatás a legfrissebb termékekről, hírekről, gyártói akciókról.
Házhozszállítás.
Helyszíni telepítési segítség.
Professzionális ajánlatkészítés.
Logisztikai támogatás.
Project-árképzés és project menedzsment.
Különleges igényeknek a gyártó felé való képviselete.
Egyéni ügyfelek - direkt értékesítés (kiskereskedelem és szerviz):
A kiskereskedelmi tevékenység folyamán a Kereskedelmi Szervezet ellátja a vállalat által forgalmazott telekommunikációs berendezések (pl. Panasonic, Philips, Canon faxok és telefonok, stb.) garanciális és azon túli szerviztevékenységének ügyfélszolgálati feladatait, ill. az új készülékek és az azokhoz tartozó kellékanyagok, kiegészítőik kiskereskedelmi forgalmazását is.
Vállalati ügyfelek - direkt értékesítés (Üzleti kommunikáció):
A közép- és nagyvállalati ügyfeleknek történő értékesítés folyamán a Kereskedelmi Szervezet célja a meghatározó (nagyvállalati üzleti kommunikációs) piaci szerep elérése mellett, a meglévő tevékenységek és ügyfelek körültekintő - a piac számára is értékelhető - védelme, az esetleges konfliktusok kezelése:
A Kereskedelmi Szervezet a közép- és nagyvállalati ügyfeleinek történő értékesítés folyamán komplex telekommunikációs megoldásokat kínál (nagysebességű hang- és adathálózatok kiépítésétől kezdve a telekommunikációs és IT berendezések értékesítésén át a különböző szervizszolgáltatásokig), a közép és nagyvállalatok igényeinek professzionális kiszolgálását tűzve ki célul maga elé.
Az alapítás óta (1992/1995) eltelt években, évtizedben felgyülemlett kereskedelmi, műszaki, logisztikai és szervezési tapasztalat és tudásanyag képessé teszi a céget arra, hogy megbízhatóságával és hozzáértésével kivívja ügyfelei hosszú távú bizalmát, elismerését.
A Kereskedelmi Szervezet alapvető célkitűzése, hogy a professzionális integrált rendszerek értékesítésével, telepítésével és folyamatos karbantartásával hozzájáruljon a cég közép- és nagyvállalati ügyfelei hatékonyságának és versenyképességének növeléséhez - valódi megoldásokat kínálva a valódi igényekre.
A kínált megoldások felölelik az alábbi területeket:
Alcatel-Lucent, Panasonic, 2N, Quintum, Vertical, Ericsson alközpontok, kapcsolástechnikai és VoIP berendezések értékesítése, telepítése, üzemeltetése.
Allied Telesis, Alcatel-Lucent, Quintum, Linksys és egyéb aktív eszközök értékesítése, telepítése.
Hangposta, IVR, Call és Contact Center rendszerek értékesítése, telepítése és betanítsa.
Számítástechnikai és informatikai berendezések telepítése, üzemeltetése.
Fejbeszélők és egyéb vizuál és audio kiegészítők telepítése.
Díjszámláló rendszerek telepítése, hívás-költségoptimalizálás.
Beléptető és kaputelefon rendszerek telepítése.
Strukturált, optikai és hagyományos hálózatok kivitelezése és mérése.
IP alapú megfigyelő kamerák, rendszerek telepítése, karbantartása.
Piaci helyzetkép:
A hazai távközlési szolgáltatói és üzleti kommunikációs piac évről-évre dinamikusan fejlődik a hazai szakmai tudásnak, háttérnek és az üzleti szegmens komplex elvárásainak és kihívásainak köszönhetően, összhangban a világban tapasztalható általános trendekkel. A kialakuló új erővonalak a magyarországi telekommunikációs cégeket is folyamatos fejlődésre, váltásra kényszerítik, amelyek közül a tudatosabb vállalkozások tervszerű pályát követnek, miközben a piaci szereplők egy jelentős része még mindig csak passzív résztvevője a fejlődésnek, míg egy másik csoportja versenyképességüket vesztve végleg eltűnik, vagy más iparágban folytatja tevékenységét.
Az elmúlt évek során ennek a folyamatnak a keretében a Young BTS Kft. fejlődési szakaszának abba a periódusába lépett (integrációs fázis), amelynek során a szervezeti átalakulás teljesen új dimenziókat nyithat meg a cég számára, miközben teljesen új minőségű együttműködés jelenik meg a cég szervezetén belül a munkatársak és a cég és ügyfelei között, a tervezett és tudatos szervezetfejlesztésnek köszönhetően. A folyamat eredményeként a cég egyike azoknak az aktív, meghatározó magyarországi telekommunikációs kiszolgáló vállalatoknak, amelyek magukban hordozzák annak esélyét, hogy - idővel - ezek között első lehet a hazai piacon.
Napjainkban a szakmai környezetet, az üzleti felhasználókat és a végfelhasználókat is egyre jobban foglalkoztatják a távközlés (infokommunikáció) általános kérdései, fejlődési irányai, hiszen az üzleti és privát környezetet is egyre jobban befolyásolja és átszövi a telekommunikáció és az informatika számos alkalmazása, ill. e területek integrációja. Ebben a gyorsuló folyamatban a Young BTS Kft. piaci kihívásai hasonlóak a világon másutt működő szakmai vállalkozások stratégiai lépéskényszereihez, miközben az út, amelyen a vállalat jár összhangban van a cég szellemi, szociális és gazdasági célkitűzéseivel.