Az ISO/IEC 20000:2005 tanúsítvány érvényessége az informatikai szolgáltatásirányítási rendszer, valamint a külső ügyfeleknek nyújtott információ-technológiai üzemeltetési (outsourcing, szolgáltatás-menedzsment és Service Desk) szolgáltatások támogatására terjed ki. Jelenleg Magyarországon a Synergon Rendszerintegrátor az egyetlen olyan széles tevékenységi körrel rendelkező, több helyszínen számos rendszert üzemeltető vállalat, amely kiépítette, működteti és tanúsíttatta az IT SMF ITIL módszertanán alapuló ISO 20000 jelzetű szabvány követelményeinek megfelelő IT Szolgáltatásirányítási rendszert. A szervezet az ISO 20000-es szabvány valamennyi követelményét nagyobb eltérés nélkül teljesítette, bemutatta, hogy valamennyi alkalmazott ITIL folyamata megfelel a nemzetközi standardoknak. A vállalat szolgáltatási területein dolgozó munkatársainak szinte mindegyike rendelkezik ITIL vizsgával is. (Az ITIL egy betűszó /Information Technology Infrastructure Library/, mely az informatikai iparágban elfogadott eljárások és példaértékű gyakorlati módszertanok (best practices) gyűjteményét jelenti.) A Synergon csoport stratégiai célja, hogy informatikai szolgáltatóként költséghatékony, kiemelkedő szinvonalú üzemeltetési szolgáltatásokat biztosítson ügyfelei számára. A tanusítvány megszerzése bizonyítja a vállalat minőségi IT szolgáltatások melletti elkötelezettségét. Az informatikai szolgáltatások további fejlesztése nagy hangsúllyal jelenik meg a jövőben is a csoport stratégiájában. Az ISO hírneve és az ISO/IEC 20000 szerinti informatikai szolgáltatásirányítási rendszer-tanúsítás nemzetközi elismertsége a vállalat által biztosított informatikai szolgáltatások megbízhatóságát és minőségét garantálja az ügyfelek számára.
Rendszerintegrátorként egyedül a Synergon bír ISO 20000-es tanúsítvánnyal
A Synergon Rendszerintegrátor 2009 év végén végrehajtott sikeres auditot követően megkapta az ISO/IEC 20000:2005 szabvány szerinti tanúsítványt.