A National Instruments többek között scorecard (pontkártyás) rendszerben minősítette beszállítóit, akiket a szolgáltatás minősége, költségmegtakarítás és innováció, a határidőre való szállítás és az ügyfélkezelési szolgáltatások figyelembe vételével pontozott. Ez alapján a Xerox közel 100 százalékosan teljesített a határidőre történő szállítás területén, és kimagasló eredményt ért el a minőségi szolgáltatás kategóriában, amit egy-egy díj bizonyít. Ezenkívül a vállalat első osztályú (Tier 1) beszállítói minősítést is szerzett, amellyel az NI a Xerox négy scorecard-kategóriában nyújtott rendkívüli teljesítményét értékelte. A legnagyobb elismerés a Xerox Magyarország számára, hogy a Print&Software (nyomtatott és szoftvertermékek) csoportban ismét az év beszállítója lett. „Mind a négy díjat elnyertük abban a kategóriában, amelyben indultunk, és erre méltán lehetünk büszkék. Magyar cégként már másodjára kaptunk meg egy olyan nemzetközi elismerést, amely bizonyítja, hogy a Xerox Magyarország Kft által nyújtott szolgáltatások a világ élvonalát képviselik” – hangsúlyozta Lipták Zalán, a Xerox Magyarország Szolgáltatási Üzletágának vezetője. A Xerox 2010-ben ismét megmutatta, hogy beszállítóként továbbra is a legjobb a piacon, hiszen minden kritérium alapján az élen szerepelt. Az elmúlt években a vállalat képes volt a változó igényekhez igazítani üzleti tevékenységét, amellyel bebizonyította, hogy újító szellemű és rugalmas beszállító.
Négy National Instruments díjat kapott a Xerox Magyarország
A Xerox Magyarország Kft., mint az egyik legjobb beszállító ismét négy díjat hozhatott haza az amerikai szoftver- és hardvergyártótól a National Instrumentstől. A rangos elismerést – melyet a tavalyi évben nem osztottak ki – a Xerox Szolgáltatási Üzletága már másodjára kapta meg.