Nagy lehetőségek az intelligens mérőrendszerekben

|

A partner üzleti igényeinek ismerete nélkül nem megy Éves konferenciáján értékelte az elmúlt évek tapasztalatait a Qualysoft Zrt. vezetése. Oros Péter, a Qualysoft Csoport nemzetközi vezérigazgatója szerint, a siker kulcsa az ügyfelek üzleti igényeinek a megértése.

- Egy sikeres nemzetközi együttműködés tapasztalatait az egyik ismert biztosító példáján keresztül mutatta be. Milyen tényezők játszottak szerepet a sikerben? - A legfontosabb sikertényező az ügyfél valós igényeinek megértése. A lényeg, hogy a partner üzleti elképzeléseit ismerjük meg, a technológia oldal ilyen szempontból, bár nem elhanyagolható, mégiscsak másodlagos. Nagyon fontos sikertényező volt, hogy az ügyfelünk által lefedett térség szint mindegyik országában jelen vagyunk. Amikor a biztosító egy új országban kezdett terjeszkedni, tudta, hogy hozzánk biztosan fordulhat segítségért. Nagyon hamar rájött a biztosító vezetése, hogy milyen biztonságos és hatékony, ha olyan informatikai céggel működnek együtt, amelyik azokban az országokban is tevékenykedik, ahol nekik leányvállalatuk van. Hiszen ismeri a helyi piacot, ismeri a lokális gazdasági törvényeket, és gyorsabban képes adott feladatra szakértőket szállítani. A sikeres együttműködésnek a minőség, a lojalitás, a szavahihetőség, és a technológiai rátermettség az alapjai. - Véleménye szerint a magyar cégekre jellemzőek ezek a tulajdonságok? - Tény, hogy külföldön más az üzleti kultúra, mint idehaza. Az ügyfél iránti elhivatottság mintha magasabb lenne külföldön. Nehéz ezt jól megfogalmazni, de mintha a személyes motiváció, a személyes karrier és a cég iránti elkötelezettségmás lenne külföldön, mint Magyarországon. - Ön szerint melyek azok az előnyök ezen a téren, amelyekkel a Qualysoft rendelkezik? - A Qualysoft nemcsak külföldön, hanem Magyarországon is képes hatékonyan, gyorsan szakembergárdát összeállítani, azokat menedzselni, tréningezni, képezni. Az említett biztosító esetében például technológiailag is átlátjuk a partnerünk belső folyamatait, látjuk az üzleti gondjaikat, föl tudjuk mérni milyen nehézségeik vannak, tudjuk hogyan lehet optimalizálni a folyamataikat, így ezekben a témákban tanácsadóként is képesek vagyunk segíteni az ügyfeleinknek. - Bár az előadásában nem említette, tudtommal gőzerővel tanulmányozzák az intelligens mérőrendszerek magyarországi lehetőségeit. - Az energiaszolgáltató cégek ügyfeleink közé tartoznak, van gáz- és áramszolgáltató cég az ügyfeleink között, úgyhogy látjuk a problémákat. Tanulmányozzuk a téma szabályozását, hogy ne csak technológiai oldalról legyünk tisztában az intelligens mérőórák alkalmazásának lehetőségeivel. Van egy-két ország Európában, ahol előrehaladott stádiumban vannak ezen a területen, s nemcsak technológiailag oldották meg a problémákat, hanem tudják a kinyerhető információkat értelmezni, felhasználni is. Ezen a területen nagyon nagy lehetőségeket látok. - A konferencián bemutatták a közelmúlt fejlesztéseit. Ezek iránt milyen az érdeklődés? - A hatékony dokumentum előállítás, a folyamat optimalizálás és staffing mellett bemutattuk az agilis projekt managementet és más innovatív megoldásainkat is. Ez utóbbiak közül az (az Új Magyarország fejlesztési terv támogatását is élvező) intelligens és automatizált dokumentum előállításra illetve azok webes keresésére alkalmas Docfinito!-t és Content Crusiert, valamint az RCIF - tartalom varázsló-, projekteket mutattuk be az ügyfeleknek. Komoly érdeklődést mutattak, különösen a fő célcsoportunk, a banki és biztosítási szegmens, valamint az államigazgatás képviselői.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.