KKV-knak segít költséget csökkenteni a HP Insight Remote Control

|

A Total Care portfolióját kibővítve a HP ma új fejlesztéseket vezetett be HP Insight Remote Support szoftvercsaládjához, amely a kis- és középvállalatok (KKV-k) számára is elérhetővé teszi az egyszerű, megbízható, 7x24 órás távtámogatást.

A folyamatos és biztonságos automatikus eseményfigyelő és hibaészlelő távszolgáltatásokat nyújtó szoftverek közvetlen kapcsolatot teremtenek a KKV-k és HP-s megoldásszolgáltatóik között. A HP Insight Remote Support emberi beavatkozás nélkül kezdeményezi a HP szervereken és tárolókon észlelt hardverhibák javítását. Így megelőzhető a szolgáltatás potenciális kimaradása, és az ügyfelek időt és pénzt takarítanak meg a gyorsabb hibaelhárításból és a ritkább infrastruktúra-leállásokból eredően. A HP Insight Remote Support szoftverek átlagosan 20 százalékkal gyorsabban állítják helyre a HP-szerverek és tárolók rendelkezésre állását a gyorsabb hibaészlelés, a jobb diagnózis és a javítás korábbi kezdeményezése révén. A távfigyeléssel diagnosztizált hibákat közel 100 százalékban sikerül első próbálkozásra orvosolni a pontos és részletes diagnosztikai információknak köszönhetően. A HP szintén ma bemutatott Total Care Business Solution csomagjait HP ProLiant és HP BladeSystem szerverek, HP StorageWorks tárolók és HP ProCurve hálózati termékek alkotják. A megfizethető árú technológiai csomagokat a HP kimondottan úgy konfigurálta és tesztelte, hogy csökkentsék a KKV-k beruházási költségeit és egyszerűsítsék számukra a telepítést. HP Insight Remote Support A HP technológiára érvényes jótállással, HP Care Pack szolgáltatási konstrukcióval vagy támogatási szerződéssel rendelkező ügyfelek többletköltség nélkül vehetik igénybe a HP Insight Remote Support megoldást. A szoftver a Microsoft WindowsŽ, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server from Novell, és Novell Open Enterprise Server for Netware and Linux operációs rendszerrel működő HP-szervereket és -tárolókat támogatja. „Az utóbbi egy évben a KKV-ügyfelek fokozottan törekszenek költségeik és kockázataik mérséklésére. Ezzel párhuzamosan erőteljesen megnőtt a kereslet a távtámogató eszközök iránt” – nyilatkozta Matt Healy, az IDC elemzője. „A HP Insight Remote Support szoftver olyan piacot támogat, ahol komoly előny, ha egy vállalatnak kevesebb erőforrással sikerül több feladatot elvégeznie.” A megoldás a hardvereszközökről gyűjtött információk figyelésével azonosítja a felmerült hibákat és a potenciális problémákat - esetenként még mielőtt leállást okoznának. A HP Insight Remote Support a világon mindenütt elérhető a HP ügyfelei számára. A szoftver letölthető a következő címről: www.hp.com/go/insightremotesupport Néhány szó a HP-ról: A HP a világ egyik legnagyobb technológiai vállalataként a technológia lakossági és az üzleti célú felhasználásának egyszerűsítésére törekszik a nyomtatáson, a személyi számítástechnikán, a szoftvereken, szolgáltatásokon és az informatikai infrastruktúrán keresztül. További információ a HP-ról (NYSE: HPQ) a http://www.hp.com/ weboldalon. Szerkesztők figyelmébe: A www.hp.com/hpinfo/newsroom/ cím további HP-val kapcsolatos híreket és RSS linkeket tartalmaz. További információ: Pákolicz Attila HP TSG és vállalati kommunikáció sajtókapcsolat +36 70 930 1846 pakolicz@hochegger.hu

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.