A meghosszabbított szolgáltatás keretében a Fujitsu 24 országban nyújt teljesen kiszervezett IT-szolgáltatásokat, azon belül adatközpont-üzemeltetést, hibrid IT-t, biztonsági szolgáltatásokat, 7x24 órás service desket és végfelhasználói támogatást több mint 10 ezer felhasználó számára. A szolgáltatás a ServiceNow szolgáltatásmenedzsment eszköz bevezetésével is kiegészül, amelynek segítségével az Intrum tovább fokozhatja működési hatékonyságát.
"Az ügyfélgondozás támogatásán, valamint a cashflowt és a hosszú távú nyereségességet javító megoldások nyújtásán keresztül segítjük a vállalatokat a sikeres működésben. Kritikus számunkra a nagy teljesítményű, agilis és biztonságos IT-infrastruktúra és az olyan, globális jelenléttel rendelkező partner, amely helyi támogatás nyújtására is képes. Meggyőződésünk, hogy a Fujitsu tökéletesen betölti ezt a szerepet, ezért a jövőben is vele együtt fektetjük le a minőség, a hatékonyság és a továbbfejlesztett folyamatok alapjait, és valósítjuk meg az automatizáció és az emberi közreműködés optimális egyensúlyát" - mutatott rá Johan Brodin, az Intrum technológiai vezérigazgató-helyettese.
"Az Intrum úgy döntött, hogy továbbra is a Fujitsu szakértő kezeire bízza IT-infrastruktúrája üzemeltetésének feladatát. Az Intrum a hatékony követeléskezelésen keresztül hozzásegíti ügyfeleit működésük gyorsításához, a Fujitsu pedig a büszke partnerként gondoskodik róla, hogy az Intrum technológiája betölthesse fontos szerepét az értékláncban" - jelentette ki Håkan Dahlström, a Fujitsu Sweden ügyvezető igazgatója.