A Fujitsu a 10 vizsgált kategória szinte mindegyikében az első helyen végzett.
A viszonteladó partnerek kimagasló értékeléssel ismerték el, milyen hatékonyan segíti a Fujitsu partnereit a bevételszerzés és a növekedés terén. A vállalat a viszonteladóknak nyújtott műszaki és marketingtámogatás minősége, valamint a partneri együttműködés egyszerűsége szempontjából is kimagasló pontszámot kapott. A viszonteladói konfliktuskezelés terén egyedül a Fujitsu rendelkezik jó képességekkel az EMEA-régióban.
Ezzel a kiváló eredménnyel a Fujitsu tovább erősíti évről-évre javuló teljesítményét a viszonteladók számára fontos útmutatóként és döntéstámogató forrásként szolgáló Canalys benchmark szerint.
A Canalys szállítói rangsorában kapott magas pontszámhoz a különböző területeken nyújtott kiváló teljesítmény mellett a Fujitsu SELECT viszonteladói partnerprogramja keretében indított kezdeményezések is hozzájárultak. A végeredmény ismét megmutatja, mennyire fontos a viszonteladói csatorna a Fujitsu számára - és bizonyítja a vállalat viszonteladó partnerek iránti elkötelezettségét.
"Az, hogy a viszonteladó partnerek ismét ilyen egyértelműen támogatták a Fujitsut a Canalys szállítói rangsorában, meggyőzően igazolja viszonteladói stratégiánk helyességét. A rangsor bizonyítja, hogy SELECT viszonteladói partnerprogramunk, eszközeink és folyamataink tökéletesen kielégítik disztribútoraink igényeit és elvárásait - csakúgy, mint a partnerekhez és ügyfelekhez személyes kapcsolattartót kirendelő regionális értékesítésmenedzsment struktúra. Maradéktalanul elkötelezettek vagyunk viszonteladóink iránt, és mindent megteszünk azért, hogy a továbbiakban is mi maradjunk partnereink preferált szállítója az összes kategóriában" - nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu viszonteladókért felelős EMEIA-régióbeli alelnöke.