A telekommunikációs, high tech és médiapiaci vállalatok akkor nyújthatnak kiemelkedő teljesítményt, ha a piacon elérhető legjobb élményeket garantálják fogyasztóiknak, akik választhatnak akár mobiltelefont, PC-t, TV-t, vagy bármilyen más képernyőt, ami biztosan nélkülözhetetlen a hosszú távú fogyasztói hűség eléréséhez, az egy olyan támogatás, amely problémamentes és harmonikus élményt nyújt a készülék megvásárlásától kezdve egészen a napi használatig. De ezt könnyebb mondani, mint megvalósítani. Ahogy az Accenture Kiemelkedő Teljesítményről szóló tanulmánya is mutatja, mindehhez szükség van három összetevőre: helyes stratégiai döntésekre a konvergenciát támogató üzleti modellhez; megfelelő ügyfélkapcsolati-, tartalmi-, szolgáltatási- és hálózati képességekre; és innováció-központú gondolkodásra. Nemrégiben, Barcelonában a világ legnagyobb mobil-kommunikációs rendezvényén, a Mobile World Congress 2008 elnevezésű kongresszuson az Accenture bemutatta, hogyan segít ügyfeleinknek gyorsan és hatékonyan alkalmazni az újítást, amely "életre kelti a 3 képernyőt". Az Accenture az alábbi területek (eszközök, platformok, ügyfélkapcsolat, szolgáltatások) technológiai megoldásairól beszélt részletesen, amely megoldást nyújt a legjobb fogyasztói élmény biztosításához: - Az otthoni környezetet kezeléséről: érintve a berendezések tesztelését, a működőképesség, és a tartalom-megjelenítés optimalizációját, hogy első osztályú fogyasztói élményt garantálhassunk. (Product Software and Testing) - Hálózatfejlesztésről és hatékony forrásmodell kialakításáról, rugalmas platformok és karbantartási szolgáltatások segítségével. (Service Delivery Platforms) - Ügyfélszerzésről és megtartásáról BI eszközökkel támogatott célzott marketingkampányokkal: egységes ügyfélnézetet és -kezelést biztosító desktop felület kialakításával, amely keretrendszert nyújt az üzleti folyamatok futtatásához, gyorsabbá és hatékonyabbá téve az ügyfélkiszolgálást, és eredményesebbé a kampánymenedzsmentet. - A piaci igényekre való gyors reagálásról, és olyan innovatív szolgáltatásokról, amelyek a bevételt nagyban meghatározhatják, mint például a digitális tartalomszolgáltatásról, digitális reklámozásról vagy az innovatív (mobil) fizetési szolgáltatásokról. További érdekességekért látogasson el az Accenture Trivergencia Blogjára: http://www.accenture.com/Global/Accenture_Blogs/Trivergence_Blog
Életre kel a három képernyős világ
Három képernyős világban élünk - egyszerre élvezzük a televízió, a számítógép és a mobiltelefonunk nyújtotta képi élményeket - és a fogyasztók egyre inkább azt várják el, hogy bármelyik képernyőn ugyanazt a tartalmat problémamentesen elérhessék.