Csináld magad: vállalati jelszókezelés felsőfokon a NetIQ-val

|

A NetIQ Self Service Password Reset segítségével a szervezetek erős jelszó-házirendeket alkalmazhatnak, miközben csökkenthetik a helpdesk részleg munkaterhelését. A megoldás támogatást nyújt a jelszókezelésre fordított idő és költségek visszafogásában, a vállalati biztonság fenntartásában, valamint a megfelelőség biztosításában.

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy NetIQ termékportfóliójában elérhetővé vált a Self Service Password Reset 3 (https://www.netiq.com/products/self-service-password-reset/). A megoldás az informatikai szakemberek munkáját könnyíti meg azáltal, hogy segítségével a felhasználók külső beavatkozás nélkül, önállóan is visszaállíthatják elfelejtett, elveszített vagy letiltott jelszavaikat. A helpdesk munkatársaknak így nem kell telefonon ellenőrizniük az alkalmazottak személyazonosságát a jelszavak kezeléséhez, mivel azok a biztonsági kérdéseken keresztül maguk is meg tudják erősíteni kilétüket, mielőtt biztonságosan visszaállítanák jelszavukat. Becslések szerint a helpdesk részlegekhez befutó kéréseknek körülbelül egyharmada jelszó-helyreállításhoz kapcsolódik. Az egyébként is gyakran túlterhelt, támogatással foglalkozó munkatársak válláról egyszerűen levehető ez a teher egy önkiszolgáló jelszó-visszaállító rendszer bevezetésével. A NetIQ kapcsolódó megoldása választ kínál erre a problémára, emellett növeli a biztonságot és a munka hatékonyságát, csökkenti a jelszó-adminisztráció költségét, és hatékonyan segíti a házirendek betartatását. A NetIQ Self Service Password Reset egy független java webalkalmazás, amely a Client Login Extension eszközt használva lehetővé teszi, hogy a végfelhasználók egyszerűen visszaállítsák jelszavukat vagy feloldják zárolt számítógépeiket. A termék Microsoft és Novell szoftverkörnyezetben egyaránt működik, illetve ideális kiegészítő a NetIQ biztonsági megoldásokhoz és más gyártók biztonsági termékeihez. Emellett integrálható már meglévő portálokkal és biztonságos webes átjárókkal is. A NetIQ Self Service Password Reset lehetővé teszi az informatikai szakemberek számára, hogy kötelezően alkalmazandó házirendeket hozzanak létre a jelszavak típusával és erősségével, illetve rendszeres cseréjével és az ismétlődések elkerülésével kapcsolatban. A termék challenge-response elven működő azonosítást alkalmaz, azaz a felhasználók a jelszó visszaállítása előtt olyan biztonsági kérdések megválaszolásával erősítik meg személyazonosságukat, amelyeket saját maguk adtak meg a fiókjuk létrehozásakor, így csak ők tudhatják rájuk a választ. A NetIQ Self Service Password Reset legfrissebb változata pedig már a személyazonosság igazolásához használható SMS tokeneket is támogatja. A megoldás a jelszavak visszaállítása és megváltoztatása mellett lehetővé teszi az elfelejtett felhasználói nevek visszaállítását is, valamint az új felhasználók önkiszolgáló regisztrációját a rendszerben. A szervezet alkalmazottai továbbá saját profiljaikat, illetve inaktív fiókjaikat is önállóan aktiválhatják az eszköz segítségével, míg a jogtalan regisztrációk és helyreállítási kérelmek kiküszöböléséről a reCAPTCHA rendszer támogatása gondoskodik. Az eszköz riportok készítésére is alkalmas, amelyek pontos képet adnak az esetleges behatolók okozta letiltásokkal és kizárásokkal, a napi használati statisztikával, valamint a hibaelhárításhoz szükséges online naplóinformációkkal kapcsolatban. A NetIQ Self Service Password Reset 3 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a https://www.netiq.com/products/self-service-password-reset/ weboldalra!

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.