Ha egy cég a nagyvállalati szegmensre és a nemzetközi megmérettetésre helyezi a hangsúlyt, nem csoda, hogy határainkon túl jobban ismerik a nevét, mint itthon. Hazánkban a VirusBuster Kft.-ről a rendszergazdákon kívül eddig kevesen hallottak. Pedig a cég olyan neves külföldi vállalatokkal épített ki partneri viszonyt, mint a Microsoft, amely egyébként – több vezető biztonsági szoftverházhoz hasonlóan – a VirusBuster úttörő víruskereső motorját is beépíti termékeibe. A hazai nagy szervezetek közül a VirusBuster megol-dásaira alapozza számítógépes rendszereinek biztonságát például a Debreceni Egyetem, az Eötvös Loránd Tudományegyetem, az Invitel, a Magyar Fejlesztési Bank vagy a Magyar Televízió. Idén a cég vezetése – nem a válságból kifolyólag, de annak pozitív trendjeire támaszkodva – elhatározta: újabb piaci szegmens felé nyitnak. November 2-ától azok az egyedi felhasználók, kis- és közepes vállalkozások, akik-amelyek a számítógép-védelemben is a valódi minőséget keresik, az új generációs – VirusBuster Prémium – termékre bízhatják magukat. Persze a cégnél jól tudják: új ügyfélkörük megnyeréséhez nem elég egyszerűen felkínálni a kész nagyvállalati megoldásokat. Világvállalatok által évek óta alkalmazott keresőmotorjukat barátságosabbá tették. Így a szoftver kezelése számítástechnikában nem járatos felhasználók számára is kézenfekvő, ugyanakkor futtatása a korábbinál jóval kisebb számítógép-kapacitást, memóriát igényel. Ugyancsak továbbfejlesztették a cég ügyfélszolgálatát. Az informatikai biztonsági piacon eddig is egyedül a VirusBuster nyújtott díjmentes, magyar nyelvű, folyamatos, közvetlen gyártói támogatást. Most ezt a szolgáltatást jóval több egyéni felhasználó fogadására készítették fel. Új termék, új ár. Mire számítsanak azok, akik a VirusBuster Prémium termékek iránt érdeklődnek? „Alapkoncepciónk az volt, hogy a minőségből nem engedhetünk azért, hogy tömegekhez olcsón eljuttatható terméket produkáljunk. Nem kívántunk bekapcsolódni a piacon jellemző »ki a legolcsóbb?« háborúba. Azt viszont biztosra vehetik új felhasználóink, hogy védelmi rendszerük tökéletesen szolgálja majd otthoni és céges nyugalmukat” – beszél üzleti stratégiájukról Bozsó Julianna, a VirusBuster ügyvezetője. Nagyvállalatok, külföldi partnerek mellett mostantól egyéni felhasználók sokaságát kiszolgálni – elég nagy változás ez ahhoz, hogy egy cég ne csak termékeit és szolgáltatásait, hanem nyilvános megjelenését is áthangolja. „Ezért átfogó arculatváltásra határoztuk el magunkat – mondja Bozsó Julianna. – Ennek jegyében színre lépett hűséges kutyánk, Buster. Jelenlegi és potenciális felhasználóink biztosra vehetik: Buster mindig éberen figyel!” VirusBuster: húsz év hozzáértés 1989 - Elindul a céget megalapozó szakmai munka 1992 - Megjelenik a VirusBuster márkanév 1997 - Megalakul a VirusBuster Kft. 2002 - Külföldön vásárolni kezdik a vállalat technológiai élvonalba tartozó antivírus keresőmotorját 2006 - A VirusBuster keresőmotorját a Microsoft is beépíti termékeibe 2008 - Bozsó Julianna ügyvezető az „Év Informatikai Cégvezetője”. Szappanos Gábor víruslabor-vezetőt beválasztják az AMTSO nemzetközi szabványosítási szervezet igazgatótanácsába 2009 - Üzleti Etikai Díj, Fair Business díj 2010 - A professzionális szintű biztonságot kereső otthoni felhasználók számára is elér-hetővé teszik a nagyvállalatoknál már bevált technológiát. Bozsó Julianna ügyvezetőt az Informatikai Vállalkozások Szövetsége nagyvállalati tagozatának élére, s ezzel az IVSZ első női alelnökévé választják
Buster mindig éberen figyel! -- Nagyvállalati biztonság – egyéni felhasználóknak
Új piaci szegmens felé nyit novembertől a VirusBuster. Az informatikai biztonság hazai specialistája a nagyvállalatok után ezentúl a világszínvonalat értékelő egyéni felhasználók számára is kínálja prémium antivírus szoftverét. Az új piaci stratégiát arculatváltás kíséri, a háttérben pedig továbbfejlesztett termékcsalád és ügyfélszolgálat áll. A cég szoftverei ugyanolyan hűségesen ügyelnek gazdájuk biztonságára, mint egy jó kutya. Mint Buster.