Az Avaya a vezetők között

|

A Gartner a „Vezetők” közé sorolta az Avayát az önkiszolgáló rendszerek piacát vizsgáló 2008-as Magic Quadrant elemzésében.

A Gartner által készített Magic Quadrant jelentés a gyártókat az elképzelésük teljessége és annak megvalósítására való képessége alapján különböző kategóriákba, mezőkbe sorolja. Az Avaya a kontaktcenterek számára az önkiszolgáló rendszerek teljes skáláját kínálja, beleértve a két platformot - Avaya Voice Portal és Interactive Response –, valamint egy széles körben támogatott és ismert fejlesztői eszközkészletet, az Avaya Dialog Designer-t. „A Gartner értékelése, miszerint az Avaya vezető pozícióban helyezkedik el, megerősíti a vállalat stratégiájának helyességét. Olyan termékeket kívánunk gyártani, melyek átalakítják az internet alapú szolgáltatásokat szorosan integrált, hang által vezérelt önkiszolgáló megoldásokká, ezáltal pedig növelve a jövedelmezőséget és hatékonyságot. Mindez természetesen hozzájárul az ügyfelek elégedettségének növeléséhez is.” – mondta Michael Perry, az ügyfélszolgálati alkalmazások osztályának igazgatója. „2008-ban felgyorsítottuk a fejlesztéseket és olyan tulajdonságokkal ruháztuk fel az önkiszolgáló és ügyintéző alapú alkalmazásainkat, amelyek lehetőséget biztosítanak a vállalatoknak egy még ügyfélcentrikusabb, homogén ügyfélkapcsolati rendszer kialakítására.”

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.