Az Avaya Gold Enterprise Partner minősítés megszerzéséhez szigorú feltételek szükségesek. Az árbevétel mellett kiemelten fontos még a marketing- és kereskedelmi együttműködés, illetve a műszaki, technikai vizsgák és minősítések, melyekkel a cég szakembergárdájának rendelkeznie kell. A NET’54 Kft-nek sikerült tavaly közel megdupláznia árbevételét és elérni az 1,2 milliárd forintos forgalmat. Emellett a folyamatos képzéseknek köszönhetően a cég mérnökei és szakemberei kimagasló szakmai tudással rendelkeznek, melyet számos Avaya minősítés (ACA, ACS, ACE) bizonyít. „Ez az elismerés is bizonyítja, hogy munkatársaink tudása, az általunk biztosított szolgáltatások kimagasló színvonalúak. Mindezt bizonyították már a korábbi Avaya termék-vizsgák is, és persze ügyfeleink elégedettsége. Az általunk végzett szolgáltatást mindig a legmagasabb színvonalon látjuk el, legyen szó telepítésről, üzemeltetésről vagy karbantartásról. Cégünk minden dolgozója azon dolgozik ezentúl is, hogy tovább növeljük magunk és ezáltal az Avaya jelenlétét a magyarországi és regionális piacokon, a vállalatok felismerjék a professzionális alkalmazások és szolgáltatások által nyújtott előnyöket, melyet az Avaya és a NET’54 biztosít.” – mondta el ifj. Karászi József, a NET’54 Kft. ügyvezető igazgatója. „Az Avaya számára ügyfelei elégedettsége a legfontosabb. A vállalatok elvárják az elérhető legjobb termékeket és szolgáltatásokat, illetve ehhez kapcsolódóan a legmagasabb színvonalú kiszolgálást. Az Avaya ezért kiemelt figyelmet fordít disztribúciós stratégiájára, partnereit is ez alapján választja ki. A NET’54 Kft. munkatársainak tudásával és tapasztalatával valóban kiérdemelte az Avaya Gold Enterprise Partner minősítést.” – tette hozzá Dancsi András, az Avaya Magyarország ügyvezető igazgatója. A NET’54 Kft. 1996-ban alakult azzal a céllal, hogy a hazai vállalatokat megismertesse a fejlett távközlési rendszerek nyújtotta lehetőségekkel. A cég 2002-ben kezdte meg az addig csak támogatott rendszerek értékesítését. Szolgáltatásai között megtalálható a tanácsadás, értékesítés, kivitelezés, alkalmazásfejlesztés, karbantartás, oktatás, szerviz és call center szolgáltatás. A NET’54 Kft. a teljes Avaya portfólióval az ügyfelek rendelkezésére áll. Ügyfelei között telekommunikációs szolgáltatók, bankok, pénzintézetek, állami intézmények, oktatási intézmények, nagyvállalatok találhatók. 2004-ben megszerezte az ISO 9001:2001 minőségbiztosítási tanúsítványt, majd 2008-ban az ISO 14001:2005 környezetközpontú irányítási rendszert is kiépítette.
Avaya Gold Enterprise Partner lett a NET’54 Kft.
A NET’54 Kft. köszönhetően a tavalyi 1,2 milliárd forintos Avaya termékekben realizált forgalmának és az idei évben a szakembergárdája által megszerzett számos Avaya műszaki vizsgának Magyarországon elsőként megkapta az Avaya Gold Enterprise Partner minősítést.