SPSS Hungary
Webcím: www.spss.hu
E-mail cím: info@spss.hu
Bemutatkozás:
Az SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) a világ vezető adatelemző- és statisztikai szoftver szállítója. Több mint 250,000 kereskedelmi, akadémiai és kormányzati felhasználó támaszkodik SPSS technológiára világszerte. A cég 1968-ban alakult, központja Chicago-ban, az USA-beli Illinois államban található.
Az SPSS 1991. óta jelen van Magyarországon és termékei nagy népszerűségnek örvendenek az üzleti és az akadémiai szférában egyaránt. Felhasználói között megtalálhatók pénzintézetek, telekommunikációs cégek, piac- és közvéleménykutatók, de az egyetemek és hallgatóik is előszeretettel használják a felhasználóbarát és gazdag funkcionalitással rendelkező szoftvereket. Ugyanakkor a cég úgy érezte, hogy szükség van magyarországi jelenlétének további erősítésére, ezért 2005. áprilisától új képviseletet indított, melynek feladata elsősorban az SPSS arculatánk javítása, és a teljes termékpaletta megismertetése a magyar felhasználókkal.
Az SPSS Hungary azonban nem csak az SPSS termékek forgalmazásával foglalkozik. A cég terméktámogatást nyújt az SPSS szoftverekhez, illetve oktatásokkal, konzultációval támogatja a felhasználókat. Ezen felül az SPSS Hungary saját és partnerei erőforrásait kihasználva rendszerintegrációs és konzultációs szolgáltatásokat nyújt az eszközök bevezetéséhez, adatbányászati és más elemzési projektek megvalósításához, és azok eredményének üzleti felhasználásához.
Az SPSS termékei a következő négy fő termékvonalra oszthatók:
A Statisztikai termékcsalád (SPSS) olyan alkalmazásokat tartalmaz, melyek támogatják az adatgyűjtést, az adatok feldolgozását, statisztikai elemzését, előrejelzések, jelentések és publikációk készítését.
A világ vezető adatbányászati eszköze, a Clementine adatbányászati szoftver lehetővé teszi az üzleti tapasztalatokon alapuló előrejelző modellek gyors kifejlesztését, és azok üzleti és a döntési folyamatokba való beillesztését. A Prediktív Analytics eszközcsalád segít az aktuális üzleti teljesítmény megértésében, elemzi a múltbeli eseményeket, majd ezek alapján javaslatot tesz a cselekvésre. Az eszközcsalád többek között olyan forradalmian új, speciális területek igényeit kiszolgáló előrejelző eszközöket tartalmaz, mint a PredictiveClaims, PredictiveMarketing, PredictiveCallCenter, PredictiveEnterpriseServices.
A Dimensions termékek elsősorban a piac- és közvélemény kutatáshoz kapcsolódó felmérések elkészítéséhez szükséges tervezési, kérdőív összeállítási, adatgyűjtési, elemzési és publikációs feladatokat támogatják.
Az Üzleti intelligencia termék család olyan elemző eszközöket foglal magában, amelyek segítségével OLAP riportok, relációs riportok, lekérdezések akár egy masszív adattárház alap kialakításával is készíthetők.