A három hónapos, az idei év decemberében záruló kampány keretében az új SAP Business One licenszet vásárló ügyfelek között egy új Audi TT Coupé egyéves használati jogát sorsolják ki. A nyereményt a kampány záróeseményén, január hónapban ünnepélyes keretek között sorsolják ki. A cégek életében két fontos tényező játszik szerepet a siker elérésében: ezek egyike a megfelelő informatikai rendszer, amely arról gondoskodik, hogy minden információ a megfelelő helyen, a megfelelő időben, minőségben és mennyiségben álljon az illetékesek rendelkezésére. A másik nélkülözhetetlen tényező, az autó pedig azért hivatott felelni, hogy a munkatársak fizikailag is eljuthassanak a megfelelő helyekre, mégpedig biztonságosan és gyorsan. – A vezetés kulcsfogalom az üzleti életben. A cégek vezetői arra törekszenek, hogy vállalatuk vezető szerepet töltsön be a piacon, ehhez nyújt segítséget az SAP, míg az Audi TT a vezetés élményével ajándékozza meg őket. Ily módon az SAP és az Audi együttműködése formabontó a magyar piacon – nyilatkozta a kampány kapcsán Vahl Tamás, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Az SAP Business One integrált vállalatirányítási megoldást kifejezetten kis- és közepes méretű vállalatok számára tervezték. Valós és egységes áttekintést ad az ügyfélkapcsolat-menedzsmentben, logisztikában, szerviztevékenységben és pénzügyben zajló eseményekről. A könnyen használható, hatékony SAP Business One az üzleti felhasználók kezébe adja az irányítást, úgy, hogy ellátja őket a sikeres üzleti döntések meghozatalához szükséges kulcsfontosságú, naprakész információkkal. Az SAP Business One bármely kkv számára megfizethető, így bevezetése gyorsan megtérül. Használata egyszerű, hiszen felhasználóinak egységes, magától értetődő környezetet kínál, amely gyorsan elsajátítható.
A Vezető összefogás
Az SAP Hungary Kft. és az Audi közös kampányt indít a néhány száz millió és pár milliárd forint közötti éves árbevételű kis- és középvállalati cégek (kkv) körében.