Az Orange Business Services a Sybase eszközmenedzsment technológiájára alapozva kínál megoldást a vállalati ügyfelek egyre növekvő igényeire. Az elmúlt időszakban tapasztalható volt, hogy a cégeknél megnövekedett a mobilt munkára használók száma, miközben megmaradt a sokszínűség, vagyis a vállalati mobil IT továbbra is heterogén eszközökből áll. Az Orange az üzleti ügyfelek számára platform független módon mobil biztonságot, alkalmazás-menedzsmentet, valamint a hívás- és adatforgalom monitorozását kívánja biztosítani. Az IDC 2009 augusztusában közzétett felmérésében úgy találta, hogy a vállalatok 40 százaléka világszerte tervezi 12-18 hónapon belül a mobil eszközmenedzsment bevezetését. A szervezetek egyrészt ellenőrizni szeretnék tudni a mobil eszközök generálta költségeket, másrészt fel szeretnék vértezni dolgozóikat mobil-alkalmazásokkal úgy, hogy közben erős biztonságot szavatolnak a készülékeken. A Sybase Afaria lehetővé teszi a vállalatok számára egységes mobil biztonsági policy kialakítását (titkosítás, elvesztés és lopás hatásának csökkentése), távolról történő adatmentés és alkalmazás-kihelyezés, valamint az eszközök monitorozását. Az Afaria architektúrája révén a cég mobil flottája egyetlen pontból menedzselhetővé válik, az üzemeltetési költségek csökkenése mellett.
A Sybase és az Orange mobil eszközmenedzsment szolgáltatást indít közösen
Az Orange Business Services és a Sybase közt létrejött együttműködés alapján az Orange átfogó mobil eszközmenedzsmentet szolgáltatásba kezd vállalati ügyfelek részére világszerte. A szolgáltatás keretében a cégek platform függetlenül mobilbiztonságot és távmenedzsmentet biztosíthatnak saját eszközparkjukon.