A HP új szolgáltatásaival a vállalatok több beszállítós, komplex környezetüket integrálva, felügyelve és irányítva mérsékelhetik kockázataikat és költségeiket. A Forrester Research szerint: „az üzleti szervezetek 2,5-szer gyorsabban vezetik be a felhő-alapú megoldásokat, mint az IT-szervezetek. Ha az üzleti szervezetek a belső IT által fejlesztett szolgáltatások mellett felhőszolgáltatásokat is igénybe vesznek külső szállítóktól, túlburjánzó szállítói kapcsolatrendszer jöhet létre.” „A számítási felhő gyors terjedésével egyre sürgetőbb feladat az informatikai felsővezetők számára a komplex IT-beszerzési környezet üzleti szempontból is értelmezhető kezelése és mérése” – jelentette ki Will Cappelli, a Gartner kutatási alelnöke. „Komplett felügyeleti megoldással kell irányítaniuk és mérniük a heterogén IT-környezetet – így olyan valós idejű szolgáltatás-teljesítményre és pénzügyi tájékozottságra tehetnek szert, amivel optimalizálhatják az informatikai ellátási láncot és elkerülhetik a bonyolult szállítói kapcsolatokkal járó költségeket.” Az HP új Service Integration and Management ajánlata egységes képet ad a vállalatoknak a többféle forrásból beszerzett szolgáltatásokról (a felhőszolgáltatásokat is beleértve), függetlenül attól, hogy a belső IT, vagy külső szállító nyújtja őket. A kínálat tanácsadási szolgáltatásokat biztosít az átalakuláshoz és átalakítási ütemtervben vázolja fel a heterogén környezetek felügyeletének és teljesítményének javításához szükséges folyamatokat. Az összes szolgáltatáshoz standard IT-architektúrát és integrációs modellt nyújtó HP Service Integration and Management támogatja a gyors reakcióra képes és könnyen irányítható IT-környezet kialakítását. További előnyei: — A jobb szolgáltatási teljesítmény érdekében a HP a működési költségvetéshez és az üzleti célokhoz viszonyítva követi a teljesítmény alakulását. A HP Service Integration and Management a szolgáltatások állapotának proaktív megfigyelésével és teljesítményének valós idejű követésével segíti elő a magasabb szintű rendelkezésre állást és szolgáltatás-menedzsmentet. — A kritikus szolgáltatási zavarokért felelős szállítók gyors azonosításával ritkulnak a fennakadások és mérséklődnek a kapcsolódó üzleti kockázatok. — A több szállító által nyújtott szolgáltatások integrálása és központi kezelése csökkenti az IT-karbantartás költségét. Átláthatóbb, több beszállítós környezetek A HP Service Integration and Management segítségével a szervezetek megfelelő ütemtervet dolgozhatnak ki szállítóik integrálására és kezelésére. Az IT-szolgáltatásokat átfogó teljes topológia elkészítésével és az egyes szolgáltatások különböző üzleti célokra való leképezésével hatékonyabban dolgozhatnak üzleti célkitűzéseik megvalósításán. Valós időben követhetik az üzleti szolgáltatások és az adott szállítók teljesítményét, ami lehetővé teszi számukra a szolgáltatásnyújtási folyamat proaktív figyelését. A HP Service Integration and Management a HP IT Performance Suite szoftver-portfólió elemeivel kombinálva, mint például a HP Asset Manger Software, a HP Project és Portfóliómanagement Software, valamint a HP Service Manager Center, az ügyfelek olyan, a vállalat egészére kiterjedő irányítási és üzleti szolgáltatás-üzemeltetési modellt valósíthatnak meg, amely javítja az IT-teljesítményt, egyszerűsíti az üzemeltetést és biztosítja a követelményeknek való megfelelést. A portfólió középpontjában a HP Capability Framework referenciamodell áll, amelynek célja a globális,heterogén IT-környezetek ”karcsúsítása”, egyszerűsítése és a szállítói kapcsolatok túlburjánzása okozta költségek csökkentése. A HP Service Integration and Management ütemterv-készítő szolgáltatásával az ügyfelek egyszerűsíthetik a szállítók kezelését, mérsékelve ezzel a megfelelési költségeket és kockázatokat. A HP tanácsadói által kidolgozott ütemterv az ügyfél összes szállítójának adatait tartalmazza, a belső IT-csoportokat és a külső szolgáltatókat is beleértve. Az ütemterv bevezetését követően az összes szállító kezelése egységesen, egyazon működési modell szerint történik, így jobban számon kérhető rajtuk a szolgáltatási szerződések betartása.
A HP ésszerűsíti a szállítói kapcsolatkezelést
Új szolgáltatások a belső és külső szállítók kezelésének egyszerűsítésére és a költségek csökkentésére