A Gartner szerint a SAS élenjár a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacán

|

A Gartner egyik legújabb jelentésében* a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacát vizsgálta, s az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások vezető szállítójának számító SAS-t a vezetők síknegyedébe sorolta a piacot grafikusan ábrázoló ún. Magic Quadrant-ben (mágikus négyszögben). Ezt a SAS többek között fejlett analitikai képességeivel érdemelte ki, valamint azzal, hogy a vállalat az aiMatch idei felvásárlásával bővítette kínálatát a digitális marketing területén.

A többcsatornás kampány során egy szervezet különböző közegeken - például a honlapján vagy call centeren - keresztül juttatja el ajánlatait a megfelelő fogyasztói szegmensek számára. „Fejlett analitikai eszközökkel növelhető a többcsatornás kampányok hatékonysága: segítségükkel a vállalatok a legfontosabb vevőikre fókuszálhatnak és összehangolhatják a csatornáikat" - magyarázza Wilson Raj, a SAS Customer Intelligence megoldásért felelős globális vezetője. A digitális marketing egyre inkább átalakítja a többcsatornás kampánymenedzsment folyamatát, hiszen például a világhálóra, az e-mailre, a mobil eszközökre, a közösségi médiára és az eladáshelyi terminálokra is kiterjeszti a vállalatok és a fogyasztók közötti kommunikációt, s mindemellett a célzott hirdetéseket is lehetővé teszi. A Gartner említett tanulmányában a vezetők síknegyedébe azokat a vállalatokat sorolta, amelyek „következetesen és számottevően jobban teljesítenek a kampánymenedzsment területén, legyen szó alap-, emeltszintű vagy e-marketinggel integrált kampányokról. Ezek a vállalatok kimagasló piaci ismertséggel, lefedettséggel és lendülettel rendelkeznek, továbbá stratégiai víziójuk eleme a kampánymenedzsment területén történő növekedés". 2012-ben a SAS tovább bővítette digitális marketingképességeit a felhőalapú hirdetésiszerver-forgalmazó aiMatch felvásárlásával. Ennek eredményeként a kiadók digitális felületei még hatékonyabbá válhatnak, ugyanis a hirdetési információkat meglévő ügyféladatokkal, vagy például a közösségi médiában zajló beszélgetésekből és más strukturálatlan adatokból nyert ismeretekkel gazdagíthatják. A marketingszakemberek számára nem csak a fogyasztói adatok forrásának változatossága, de a rendelkezésre álló adatok hatalmas mennyisége és sokszínűsége is kihívást - és egyben lehetőséget jelent. A SAS nagyteljesítményű analitikai eszközeivel a vállalatok átalakíthatják marketingfolyamataikat: percek vagy órák alatt oldhatnak meg olyan problémákat, amelyeket korábban az óriási adattömegek miatt nem tudtak. A gyors, memória alapú (in-memory) eszközökkel a marketingszervezetek „what-if" típusú elemzéseket végezhetnek teljes adatkészletekkel. Olyan tényezők beállításával, mint például a költségvetés és a vevők szegmentálása, a szakemberek gyorsan meghatározhatják a pontos marketingmixet, amellyel növelhetők a bevételek és a válaszadási arányok, valamint fejleszthető a vevőtámogatás. A SAS integrált marketingmenedzsment platformjával a teljes marketingfolyamat során támogathatja a vállalatokat, legyen szó akár stratégiaalkotásról, többcsatornás kampányok optimalizálásáról, vagy például a vevői élmény megértéséről. A Magic Quadrantról A Magic Quadrant (mágikus négyszög) a Gartner piacelemző cég szerzői joggal védett objektív kutatási eszköze, melynek újbóli felhasználása engedélyhez kötött. A Magic Quadrant a piac egy meghatározott időszakának grafikus ábrázolása. A Gartner azon elemzéséről szól, amely meghatározott gyártókat mér fel a Gartner által definiált piaci ismérvek alapján. A Gartner a Magic Quadrant-ben leírt egyik gyártót, terméket vagy szolgáltatást sem támogatja, és azt sem javasolja, hogy kizárólag a „vezetők" szegmensébe sorolt gyártók termékeit válasszák. A Magic Quadrant kizárólag kutatási eszközül, és nem konkrét cselekvési útmutatóul szolgál. A Gartner a jelen kutatásra vonatkozóan semmiféle, akár kimondott, akár beleértett garanciát nem vállal, ideértve bármiféle kereskedelmi alkalmasságot vagy bármilyen célra való alkalmazhatóságot. * Gartner, Inc., Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management, Adam Sarner, 2012 . május 22. A SAS-ról A SAS üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások piacvezető szállítója, valamint a legnagyobb független üzleti intelligencia fejlesztő. Innovatív megoldásai révén a SAS több mint 55.000 vállalat számára nyújt támogatást a teljesítmény növeléséhez és a jobb döntések gyorsabb meghozatalából származó hozzáadott érték biztosításához. 1976 óta a SAS világszerte a THE POWER TO KNOW®-t, vagyis a tudás hatalmát nyújtja ügyfeleinek.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.