- A Fujitsu digitális átalakulást támogató megoldásaival a kiskereskedők követhetik a vásárlók értékeinek és viselkedésének gyors változását.
- A Fujitsu Digital Annealer rendszerét használó kiskereskedelmi vállalatok gyorsan elvégezhetik a nagyszabású, komplex kiskereskedelmi feladatokat, legyen szó a ruházati kínálat személyre szabásáról vagy az ellátási lánc teljesítményének optimalizálásáról - és az utolsó kilométerig ésszerűsíteni tudják a kiszállítást.
- A FUJITSU Market Place egyszerűbbé, skálázhatóbbá és költséghatékonyabbá teszi a kiskereskedelmi működést, növeli a vásárlók szabadságát az üzletben, és lehetőséget teremt a bolti kiszolgáló személyzet számára a szolgáltatásnyújtásra.
- Az NRF 2021 alkalmából bemutatott termékek közé tartoznak az új Fujitsu SmartCASH™ Full Recycling fizetési modul és a mobil vonalkód-leolvasást és fizetést támogató UScan U-Shop mobilalkalmazás.
Az NRF 2021 virtuális eseményen a Fujitsu és a Fujitsu Frontech North America Inc. bemutatják azokat a digitális átalakulást támogató megoldásokat, amelyekkel a kiskereskedelmi cégek követhetik a kiskereskedelem dinamikájának és a vevők viselkedésének Covid19-világjárvány okozta gyors változásait. A megoldások a vevőket állítják az emberközpontú modell középpontjába, és lehetővé teszik a kiskereskedelmi szereplők számára, hogy gördülékenyen összehangolják készleteiket, továbbfejlesszék működésüket, optimalizálják az online megrendelések komissiózási folyamatait, és egyszerűen hozzanak létre új önkiszolgáló megoldásokat.
A jelenleg is tartó világjárvány új kiskereskedelmi környezetet teremtett, amelyben gyorsan változnak a fogyasztók értékei és viselkedése. A kiskereskedelmi vállalatoknak agilisan kell igazodniuk a sokféle ügyfélpreferenciához, és többféle vásárlási lehetőséget kell biztosítaniuk - a teljesen online vásárlástól, az autós átvételtől, a napon belüli szállítástól és az élelmiszer-házhozszállítástól kezdve a külső alkalmazások használatán át az online rendelés ás a bolti átvétel kombinációjáig.
Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletágának igazgatója elmondta: "A kiskereskedelem szereplői új alapokra helyezik működésüket, és a hagyományos szállítóközpontú modelltől az emberközpontú modell felé mozdulnak el, ahol a vevők teljes körűen kézben tarthatják a vásárlási folyamatot. A jövőbeni siker megalapozásához a kiskereskedőknek az új elvárásokat pontosan lefedő technológiai beruházásokat kell végrehajtaniuk, megteremtve ezzel az elvárt vásárlói élményt."
"A kiskereskedelemben élesedik a verseny, és - különösen a Covid19-világjárvány idején - egyre nagyobb szerepet játszik a technológia" - tette hozzá Paul Burel, a Fujitsu America Inc. igazgatója és fogyasztói ágazatért felelős tanácsadója.
"Az optimalizálás, az agilitás és a rugalmasság kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a kiskereskedelmi vállalatok alkalmazkodni tudjanak az új normálishoz. Itt az ideje, hogy kialakítsák a tökéletesen gördülékeny kiskereskedelmi élményt, amely az üzletben és online is ellenállóképesebb működést biztosít, és akkor és ott biztosítja a fogyasztónak a kívánt terméket, amikor és ahol szüksége van rá."
Az NRF 2021 -Chapter 1 keretében a Fujitsu azokat a digitális átalakulást támogató technológiákat mutatja be, amelyek segítségével a kiskereskedők újragondolhatják stratégiáikat, átalakíthatják, és optimalizálhatják működésüket a Covid19-világjárvány idején és azután is:
- Digital Annealer: A Fujitsu kvantumtechnológia által inspirált optimalizációs platformja gyorsan képes megoldani sokféle nagyszabású, komplex kiskereskedelmi feladatot, a ruházati kínálat személyre szabásától az ellátási lánc optimalizálásáig - pl. a készletezés útvonalának optimalizálását a raktárból a kiskereskedelmi egységek felé irányuló szállítások jobb időzítése érdekében; a szállítás utolsó szakaszának optimalizálását az egyes feladatokhoz szükséges járművek és egyéb erőforrások mennyiségének csökkentéséhez; az online leadott de üzletben átvett megrendelések komissiózási útvonalának optimalizálását és a járműútvonalak optimalizálását nagyméretű flották esetében. A Fujitsu azt is bemutatja, hogyan segített a Digital Annealeregy gépkocsigyártó vállalatnál optimalizálni az ellátási láncban az alkatrészek disztribúcióját. Ez a használati forgatókönyv nagyon hasonlít ahhoz a kihíváshoz, amellyel a kiskereskedelmi vállalatok szembesülnek az ellátási lánc készletezési folyamatainak optimalizálásakor. A Fujitsu Digital Annealerével gyorsan meghatározható, melyik a legalacsonyabb disztribúciós költségű, legjobb útvonal az alkatrészek beszerzésére több száz beszállító, különböző tranzitraktárak és több tucat gyár esetén. Az újonnan felfedezett útvonalak követése bebizonyította, hogy a megoldás 2-5%-kal képes mérsékelni a költségeket a hagyományos módszerekhez képest.
- A FUJITSU Market Placedigitális kereskedelmi platform egyszerűbbé, skálázhatóbbá és költséghatékonyabbá teszi a kiskereskedelmet, növeli a bolti vásárlás szabadságát, és új szolgáltatási lehetőségeket teremt a kiszolgáló személyzet számára. Kézzelfogható előnyöket kínál az értékesítésben, és többféle opciót nyújt a vevőknek a vásárlás és a bolti fizetés terén. Segítségével a kiskereskedők jelentős mértékben csökkenthetik működési költségeiket, javíthatják a fizetési élményt, lefaraghatják az üzletvitellel járó állandó kiadásokat, és lehetővé tehetik, hogy az eladók maradéktalanul a magával ragadó bolti élmény nyújtására összpontosítsanak. Az NRF Chapter 1 látogatói megnézhetik, miként központosítja és egyesíti egyetlen teljesítménynézetben a különböző árbevételi forrásokat, és hogyan támogatja a FUJITSU Market Place az olyan, kevésbé hagyományos bolti szolgáltatásokat, mint a kávézók üzemeltetése, vagy az egészségügyi és szépségápolási koncessziók működtetése.
- A GLOVIA® OM fejlesztései: A Fujitsu megkönnyíti a kiskereskedelem szereplői számára készleteik és megrendeléseik dinamikus összehangolását, függetlenül attól, hogy milyen csatornát használnak. A GLOVIA OM termékcsoport öt új megoldással bővül - BOPISStore Fulfillment, Inventory Management, B2B Commerce, Intelligent Order Allocation és GLOVIA Enterprise Business Capabilities (EBC).A megrendelések összehangolását végző Fujitsu GLOVIA OM intelligens hub kezeli a különböző csatornákon beérkező keresletet, és egyetlen, zökkenőmentesen működő rendszerben, maximális átláthatóság mellett optimalizálja annak kielégítését.
- A Salesforce® Consumer Goods Cloudra épülő felhő natív bolti rendelésteljesítő megoldás: A Fujitsu bemutatja nemrég bevezetett megoldását az üzletben teljesített online megrendelések komissiózási folyamatainak továbbfejlesztésére és optimalizálására. A megoldás sokféle folyamatot és eszközt kínál a bolti eladók és a boltvezetők számára, többek között a feladatkiosztás és -kezelés, a kapacitásgazdálkodás, a bolti komissiózás útvonaltervezése, a minőségbiztosítás, a jelentéskészítés, a kommunikáció és az automatizáció terén.
- A Fujitsu önkiszolgáló megoldásai: S3 Self-Service Simplified megoldásaival a Fujitsu élen jár a bolti technológiák digitális átalakításában. Az S3 megoldásokat olyan moduláris hardveres és szoftveres építőelemek alkotják, amelyek komplett bolti rendszerek kialakítására is alkalmasak, de a kiskereskedelmi cégek meglévő képességeinek kiegészítésére is jól használhatók:o Fujitsu SmartCASH: A Fujitsu ma mutatja be az S3 részeként a SmartCASH Full Recycling fizetési modult amely jelenleg a piac legkompaktabb kialakítású szabványos pénztári készpénz-visszaforgató megoldása.
- A Fujitsu SmartCASH modul gyorsan bevezethető a hagyományos eladáshelyi készpénzkezelés automatizálására, vagy különálló önkiszolgáló pénztári konfiguráció kialakítására. A modul használata csökkenti a működési költségeket és javítja a vásárlói élményt azáltal, hogy az üzlet egészében egyetlen, egységes megoldást biztosít a készpénzkezelés automatizálására.
- UScan® U-Shop alkalmazás a "Scan and Go" működéshez: A Fujitsu UScan U-Shop alkalmazás lehetővé teszi a mobil vonalkódleolvasást és vásárlást. Bevezethető a meglévő UScan szoftver kiterjesztéseként, vagy a már telepített POS/nagyvállalati megoldásba integrálva.