Az Avaya Incorporated, az üzleti kommunikációs alkalmazások, szoftverek és rendszerek vezető szállítója bejelentette, hogy a Black & Decker az Avaya Intelligens Kommunikációs megoldásait választotta vállalati kommunikációjának támogatására. A Black & Decker az Avaya segítségével építi ki IP telefóniára épülő modern kommunikációs hálózatát, melynek a világ különböző részein - közel 200 helyszínen - teljesen különböző igényeket kell kiszolgálnia. Az Avaya megoldások bevezetése fejleszti a vállalat termelékenységét, az ügyfélszolgálat hatékonyságát, támogatja az ügyfélszerzést és a költségek ellenőrzését. A Black & Decker, különböző vezető márkák nemzetközi gyártója, kiváló minőségű motoros eszközök- és kiegészítők, vasáruk, otthoni szerszámok és a technológiai alapú rögzítő rendszerek által vált ismertté. A vállalat 10 országban nagykereskedésekkel, gyártó üzemekkel és 11 call centerrel áll ügyfelei rendelkezésére, míg több mint 100 országban találhatók kiskereskedelmi lerakatok vagy szerviz helyszínek. „Egy olyan kommunikációs beszállítóra volt szükségünk, aki képes volt egyidejűleg az IP telefonos rendszer szakaszos kiépítésére a teljes nemzetközi kiterjedésű vállalkozásban, valamint kielégítette a fejlett távközlési- és telefonos igényeket - mondta Karen Dean, a Black & Decker globális távközlési igazgatója. „Az Avaya és szolgáltatásai tökéletesen megfelelnek az elvárásainknak: biztonságosak, megbízhatóak és költséghatékonyak. A Black & Decker rendszere az Avaya Communication Manager IP telefóniás és Modular Messaging hangposta rendszerére épül melyet a nagyobb megbízhatóság érdekében túlélő egységekkel egészítettek ki. A költséghatékonyság maximalizálása érdekében, az új telefónia rendszerben továbbra is megmaradnak a már létező digitális telefonok, ehhez adják hozzá az Avaya IP asztali készülékeit és az *IP softphone -okat (számítógépre telepíthető szoftveres telefon) az új helyszínek és végfelhasználók számára. Az Avaya Unified Communications a mobilitást biztosítja az alkalmazottaknak, lehetővé teszi számukra, hogy bármely engedélyezett eszközt felhasználjanak a helyszín független kommunikációra és a telefonos beállítások módosítására. Emellett lehetőséget biztosít üzenetküldésre, konferenciabeszélgetésre, Microsoft Outlook üzenetküldésre, naptárvezetésre és egyéb feladatok elvégzésére nem csak az irodában, de útközben is. A megoldások révén az alkalmazottak szükség esetén könnyebben elérik munkatársaikat, a különböző IT erőforrásokat és kommunikációs eszközöket, s így hatékonyabban tudnak dolgozni akár az irodában, akár útközben. Black & Decker már megkezdte az ügyfélszolgálatának fejlesztését az Avaya Customer Contact alkalmazásokkal, ezzel támogatva a vállalat motoros eszközeinek- és kiegészítőinek üzletágát. Az összes észak-amerikai ügyfélhívás – legyen szó egy nagyobb kiskereskedőről vagy egyéni ügyfélről – a központi call center telefonszámára érkezik, majd a Black & Decker IP hálózatán azonnal átirányítják a Maryland-ben, Tennessee-ben és Toronto-ban található ügyfélszolgálathoz. Az Avaya Intelligent Communications automatikusan meghatározza a beérkező hívás további útját és azokat az információkat, melyek ahhoz szükségesek, hogy az ügyfél és az ügyfélszolgálat megfelelő embere biztosan, gyorsan és a legegyszerűbb módon összekapcsolódjon, s így hatékonyan működjön az ügyintézés. A vállalat az Avaya Interactive Response* (önkiszolgáló rendszer) eszközének is komoly felhasználója - a ’klasszikus’ önkiszolgáló és az innovatív alkalmazások területén egyaránt. Például a Black & Decker az Avaya IR rendszere segítségével értesíthet egy-egy szerviz kiskereskedőt a javítás becsült költségeiről, lehetővé teszi annak kiderítését, hogy a kereskedő az árat elfogadja-e vagy sem, ezt követően értesíti az ügyfelet, ha elkészült a javítás. Mostanában, a Black & Decker felismerte, hogy az építkezési vállalatoknak szükségük van arra, hogy a munka során használt különösen értékes eszközeik és berendezéseik biztonsága növekedjen. A problémára válaszként a vállalat DeWalt üzletága bemutatta új MobileLock-ra keresztelt termékét. A termék szintén az Avaya Interactive Response-t használja arra, hogy felhívja az ügyfelet, mikor egy eszköz vagy berendezés „mozgásban van”, valamilyen jogosulatlan tevékenység miatt. Az ügyfél így azonnal cselekedhet: hívhatja a hatóságokat, használhatja a GPS ellenőrző rendszert is, hogy meghatározhassa a tevékenység helyét. „Az Avaya Interactive Response által vállalatunk egy új terméket szállít a piacra, az eddiginél jóval költséghatékonyabb módon,” – mondta Dean. „Egyszerűen összekapcsoljuk a kommunikációs lehetőségeket az üzleti alkalmazásokkal és a már meglévő infrastruktúránkban rejlő intelligenciát hasznosítjuk, hogy hozzáadott értéket biztosíthassunk ügyfeleinknek.”
A Black&Decker az Avaya-t választotta
A Black&Decker 2007. őszétől egy három éves megállapodás keretében az Avaya Intelligens Kommunikációs megoldásait használja. Az együttműködés magában foglalja az IP-telefónia, valamint az egységes kommunikációs- és kontaktcenter alkalmazások bevezetését.