A vállalatnak nagyjából 50.000 követője volt korábban, de miután a hekkerek nevetség tárgyává tették, ez a szám több mint 110.000-re nőtt. “Furcsa egy nap ez itt a Burger Kingnél, de visszatértünk” - Twittelte a cég. “Üdvözöljük új követőinket. Reméljük velünk maradtok!”
A Twitter – ahogy azt hirdetik is – valóban kiváló eszköz arra, hogy a vállalatok elérjék az ügyfeleiket. Persze, ennek megvannak a hátrányai is. A feltörés eredetileg nagyon kínos volt a Burger Kingnek, de úgy tűnik, végül mégis jól jöttek ki belőle.
Miután a BK profilján megjelent egy üzenet, miszerint a céget megvette a McDonald’s, a konkurens hamburgergyártó azonnal tagadta, hogy köze lenne a dologhoz. Valószínűleg igazat mondanak, hiszen február elején a Twitter bejelentette, szerverei rendkívül kifinomult betörés áldozatai lettek, és mintegy 250.000 felhasználó nevét és jelszavát lopták el.