Láthatóan termékeny talajra hullott az online médiafogyasztók esetében a közismert szülői intelem, amely szerint minden gyermeknek meg kell tanulnia, hogy megossza javait a többiekkel. Az elmúlt hónap során a közösségi terekre látogatók 71%-a osztotta meg információit ismerőseivel. A mások számára felkínált tartalom széles skálán mozog: a fotóktól (43%), a személyes véleménykifejtésen (39%) keresztül, egészen a jövőben tervezett tevékenységekig (9%).
A magyar netezők sem kevésbé aktívak: átlagosan 73%-uk oszt meg szívesen másokkal online tartalmakat közösségi oldalakon. Képeket, fotókat 49% tesz közzé, véleményét 39% hangoztatja szívesen, s a magyaroknál is az utolsó helyen áll, hogy távlati terveikről nyilatkozzanak (4%).
Ezeken túl a netezők szívesen tudósítanak mindennapi tevékenységeikről, továbbítanak híreket, linkeket, posztolnak és reposztolnak, és sok mindent ajánlanak szerteszét. Megállapítható, hogy a nők szívesebben tesznek fel fotókat, mint a férfiak, akik ellenben minden mást inkább, s hogy a 35 évnél fiatalabbak sokkal aktívabbak a közösségi oldalakon a tartalom-megosztás tekintetében.