A Mastercard bejelentette, hogy a Microsofttal együtt kívánja elérni, hogy az online vásárlási élmény súrlódásmentes legyen, miközben csökken a digitális csalási esetek száma. A Mastercard egy olyan továbbfejlesztett személyazonossági megoldást indított el, amely hozzájárul e célok eléréséhez.
A Mastercard a Digital Transaction Insights megoldásának újgenerációs hitelesítési és valós idejű döntéshozatali intelligencia képességekkel való továbbfejlesztésétől várja, hogy elkerüli az online csalásokat.
A Microsoft és a Mastercard együttműködése már hosszú múltra tekint vissza. A redmondi óriás lesz a kártyacég első partnere, amely megosztja meglátásait és bevezeti az új Digital Transaction Insights megoldást több üzletágba. Ez azt jelenti, hogy a Microsoft Dynamics 365 Fraud Protection saját kockázatértékelő eljárását integrálták a Mastercard Digital Transaction Insights megoldásával. A Microsoft technológiája az adaptív mesterséges intelligenciát kihasználva segíti a valós idejű csalásfelismerést a vásárlás, a számlázás és az üzleten belüli tevékenységekben egyaránt. Mivel az együttműködés könnyen fogyasztható és alkalmazható formátumban jobban lehetővé teszi az intelligencia valós idejű megosztását, könnyebb lesz azonosítani a kockázatos viselkedést, és ezzel meggátolni a csalást.
A Mastercard hálózati tapasztalatai mostantól párosulnak az adott üzlet saját adataival, amelyek viszont segítenek a vásárló valódi személyazonosságának ellenőrzésében. Emellett a pénzügyi intézmények számára minden olyan szükséges információ elérhetővé válik, amelyre az engedélyezés előtt szükség van, ami elősegíti az átláthatóságot a fizetések során.