A megoldás nem ismeretlen, mert a YouTube a PC-ken elérhető klipeknél hasonló megoldást alkalmaz már 2010 decembere óta. A TrueView hirdetéseket a felhasználók 15-45 százalékos arányban hagyják végigforogni a YouTube szerint. A videomegosztó tájékoztatása szerint a TrueView formátum a leggyorsabban növekszik a hirdetők körében, s az átugorható hirdetések már a teljes volumen felét teszik ki.
Az ilyen hirdetések csak az androidos eszközökön jelenhetnek meg, mert az iPhone YouTube alkalmazása semmiféle hirdetést nem engedélyez. De az iOS operációs rendszer ezt nem akadályozza, így a Google ki fogja fejleszteni saját YouTube applikációját az Apple eszközökre, amelyek már több hirdetés eladását teszik lehetővé.
Nem kérdéses, hogy az olyan cégek (például a Google vagy a Facebook), amelyek hirdetési felületek értékesítéséből élnek, mind több mobileszközre fejlesztett alkalmazással állnak elő, hogy több és szélesebb csatornát nyissanak a hirdetési pénzek beszivattyúzására. A TrueView ehhez kövezheti ki az utat.