Hirdetés
. Hirdetés

Webshippy Next - Amazon-robotizáció, aznapi kiszállítás és nemzetközi terjeszkedés

|

Nagy bejelentések a Webshippy éves e-logisztikai innovációkat bemutató rendezvénysorozatán.

Hirdetés

A Webshippy éves e-logisztikai innovációkat bemutató rendezvénysorozatának első eseményét 2021-ben a Budapest Music Centerben rendezték meg, június 30-án. A rendezvényen Perényi András, a vállalat ügyvezetője jelentette be az idei év legjelentősebb e-logisztikai fejlesztéseit és a cég jövőbeli terveit: munkába állnak a csúcstechnológiás robotok a cég budapesti logisztikai központjában, elindul a Webshippy Prio aznapi kiszállítási rendszere, elérhetővé vált a Webshippy saját szoftveres megoldása, és hamarosan a nemzetközi piacokon is folytatódik a Webshippy-Trans-Sped stratégiai együttműködése.

A Webshippy 2016 elején kezdte meg működését Magyarországon, mint az első, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújtó, innovatív startup. A jelenleg 130 embert foglalkoztató Webshippy 5 évvel az indulását követően saját iparágának egyik legnagyobb szereplőjévé nőtte ki magát, és a most bejelentett fejlesztésekkel Magyarország és Közép-Kelet-Európa egyik legegyedülállóbb fulfillment rendszerét alkotta meg.

Hirdetés

"Jelenleg havonta 100-150 ezer csomagot kézbesítünk, a napokban pedig sikeresen átléptük 2 milliomodik csomagot is. Számomra az eredmények igen impresszívek! A webáruházak kiszállított csomagjai által generált árbevétel az elmúlt 1 évben több mint 11 milliárd forintot tett ki. A Webshippy pedig az előző hónapban átlépte az 1 milliárdos árbevételt is, aminek rendkívüli módon örülünk, azonban ez még csak a kezdet, sok munka és innováció vár ránk a jövőben is" - számolt be Perényi András, a Webshippy ügyvezetője a cég eddigi sikereiről.

Webshippy robotizált fulfillment center bejelentése

Az e-kereskedelmi logisztika digitalizálásában és modernizálásában úttörő magyar vállalat csúcstechnológiás robotokat állít munkába budapesti logisztikai központjában. A Webshippy robotizált, 7500 nm-es központjában jelenleg több mint 1500 kereskedő és webshop rendeléseit szolgálják ki.

A megrendelésekhez szükséges termékek összegyűjtése a raktárban a legidőigényesebb folyamat, ami ráadásul komoly fizikai erőt is igényel a kollégáktól. A komissiózó, vagy más néven picker kollégák átlagosan naponta 30 kilométert tesznek meg a polcsorok között. A most bevezetett robotok feladata a raktárban dolgozók mindennapi munkájának támogatása, és a picking folyamatok automatizálása lesz.

A Webshippy központjában található termékek hosszú sorokban, mobil tárolópaneleken sorakoznak. A robotok vezeték nélküli hálózaton keresztül kommunikálnak a rendeléseket kezelő szoftverrel, és új rendelés esetén a megfelelő tárolópanelhez gurulva, ott a teljes panelt felemelve szállítják a csomagolási munkát végző munkatárs kiszedő állomásához a szükséges árukat.


A legkorszerűbb robottechnológia a Webshippy szolgálatában - videó:


Webshippy Prio aznapi kiszállítás bejelentése

Az eseményen Perényi András rendkívüli innovációkról is számvetést tett. Egyedülálló Dark Store hálózat kerül kialakításra a vidéki nagyvárosokban a budapesti teljesítési központ mintájára, ahonnan villámgyorsan megvalósítható lesz a megrendelt termékek kiszállítása. Elindul a Webshippy saját üzemeltetésű szállítási szolgáltatása, amelyben a délután 4 óráig megrendelt termékek még aznap este 6 és 10 óra között kiszállításra kerülnek Budapest egész területén. Kifejlesztésre került egy, az összes ismert webshop motorhoz csatlakoztatható szállítási módválasztó plugin is, amely képes a vásárlóknak a checkout folyamat során megmondani, hogy a megadott földrajzi címre milyen szolgáltatókat és milyen áron lehet igénybe venni a kosárban lévő termékek kiszállítása kapcsán.
A bejelentett fejlesztésnek köszönhetően szeptembertől Webshippy Prio néven elinduló szolgáltatási rendszerben a Webshippy összes ügyfele képessé válik a saját webáruházában aznapi kiszállítási lehetőséget biztosítani a vásárlói számára.

Webshippy license termék bejelentése

Fordulóponthoz érkezett a Webshippy saját e-logisztikai szoftveres megoldása is. A licencesített megoldás átesett a kezdeti teszteken, és végre elérhetővé vált minden olyan vállalat számára, aki saját logisztikai folyamatait szeretné hatékonyan fejleszteni. A teljes körű támogatással, know-how-val kísért bérelhető megoldás első piaci megrendelője Magyarországon a Praktiker lett, így a jövőben a vállalat teljes online rendelésteljesítését a Webshippy egyedülálló szoftvere vezérli majd, a Praktiker saját raktáraiban.

A hibamentes és automatizált rendeléskiszolgálást biztosító, saját fejlesztésű logisztikai szoftver 2019-ben elnyerte az Innovációs és Technológiai Minisztérium által kiadott Innovációs különdíjat is.
Trans-Sped stratégiai együttműködés és növekedés

A Webshippy kezdeti növekedését támogató kockázati partner helyét az elmúlt egy évben egy szakmai partner, a Trans-Sped vette át. Közel fél évvel a tulajdonrész átvétele után a stratégiai együttműködés eredményeként a Webshippy a Trans-Sped vállalattal közösen a piac legjelentősebb szereplőjévé nőtte ki magát. Mint arról Perényi András beszámolt, a Trans-Sped átadásra kerülő 13450 négyzetméteres új teljesítési központját teljes egészében a Webshippy saját fejlesztésű logisztikai szoftvere kezeli a jövőben, olyan nagy ügyfeleket kiszolgálva, mint a Fressnapf vagy a Retro Jeans.

Perényi András az együttműködés kapcsán elmondta: "Tudom, hogy egy forradalmi pillanathoz érkeztünk a Webshippy életében. Eddig is azon munkálkodtunk, hogy jövőbemutató fejlesztésekkel valami igazán maradandót alkossunk Magyarországon. A járványhelyzet ellenére is tovább tudtunk növekedni, munkánk eredményeként mára robotok szaladgálnak a tömött polcok között és ezzel végre az Amazonhoz és a többi modern amerikai fulfillment centerhez hasonló magas minőségben szolgálhatjuk ki a webáruházakat. Hiszem, hogy a jövőt építjük."

Webshippy nemzetközi terjeszkedése

A Webshippy szolgáltatásait a legtöbb induló és már működő nagy webáruház élvezheti, amely elsősorban kisebb méretű termékekkel kereskedik. A Webshippy ügyfelei között olyan nagy cégek találhatók meg, mint az Unilever, a Butlers, az Ilcsi Naturkozmetikumok vagy a 3M, de számos kisebb webshop is használja szolgáltatásait, és partneri hálózata folyamatosan nő. 2022 első negyedévében pedig a Webshippy és a Trans-Sped a nemzetközi piacokon is komoly fejlesztésekbe kezd.

"A rendszerünk szinte bármeddig bővíthető, innovációs és fejlesztési ötletekből pedig nincs hiány. A jelenlegi céljaink között szerepel, hogy a Trans-Sped és Webshippy közösen indul útjára a nemzetközi piacon, és 2022-ben megnyitja első raktárát Lengyelországban, valamint az elkövetkező három évben további 5 országban létesít robotizált teljesítési központokat" - mondta a jövőbeli tervekkel kapcsolatban Perényi András.

A most bejelentett fejlesztések révén a Webshippy tovább növeli a szolgáltatásainak körét, azok hatékonyságát, megbízhatóságát, segíti a tervezhetőséget, és megalapozza a Webshippy további növekedésének stabil piaci alapjait.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.