A francia légitársaság évek óta elkötelezett az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása és az innovatív fedélzeti megoldások nyújtása mellett. Az Air France a filmnézés izgalmas megújításának érdekében ezúttal a SkyLights nevű startup céggel közösen dolgozta ki legújabb szolgáltatását, melynek bevezetése után virtuális valóság headseten keresztül nézhetik kedvenc filmjeiket a légitársaság utasai.
Elsőként a Párizs és Saint Martin között közlekedő repülőgépek utasai próbálhatják ki a fedélzeti szórakozás legújabb formáját. Az A340-es járatok business osztályát választó ügyfelek részére a magas szintű szórakoztatás jegyében augusztustól 4 headsetet és mintegy 40 filmet és sorozatot kínál a légitársaság.
Az Air France szerint a tesztelési időszak alatt értékes tapasztalatot fognak szerezni az eredeti és innovatív megoldásokkal javított fedélzeti szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az együttműködés kiváló lehetőség a SkyLimits nevű startup számára is, akik az Open Innovation részeként dolgoznak a légitársasággal a szolgáltatásainak fejlesztésén.
A légitársaság rövidtávú tervei között szerepel a szolgáltatás más járatokra való kibővítése is, így a tesztidőszak után újabb útvonalakon is elérhető lesz a virtuális valósággal fűszerezett fedélzeti mozizás élménye.