A magyar piacon a Samsung IT üzletágának termékei közül a nyomtatók és a monitorok a legmeghatározóbbak. A vállalat a mono lézernyomtatók szegmensében 13 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, amivel a második helyen áll, míg a multifunkciósok piacán egyértelműen vezető szereplő: 2005-höz képest 2006-ra 52 százalékos növekedést produkált a vállalat, így tavaly már 38 százalékal vezette a piacot.
A Samsung az idei év első felében lép be a színes multifunkciós készülékek piacára két új készülékkel, a CLX-2160N-nel és a CLX-3160FN-nel (képünkön). A vállalat eltökélt célja, hogy a nyomtató szegmens vezető szereplője legyen. Az LCD monitorok piacán is megerősítette vezető szerepét a Samsung. Az idei első negyedévben főleg a 19" és nagyobb méretű, valamint a széles képernyős kijelzők területén volt szignifikáns az eladások növekedés.