Az SAP Hybris Commerce a kereskedelmi funkciókat támogató szigetrendszerek helyett egységes platformot kínál a digitális és az offline vásárlói interakciók kezelésére, legyen az online-, a mobil-, az eladás helye, az ügyfélszolgálati-, a közösségi média vagy a nyomtatott eszközök tárháza. Ez a megközelítés lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy minden értékesítési csatornán egységes vásárlói élményt biztosítsanak, és az üzemeltetés aspektusai, mint pl. marketing, számlázás, ügyfélfolyamatok egy megoldásban álljanak rendelkezésre.
Az alkalmazácsomagot főként azon cégek számára fejlesztette ki a szoftvergyártó, amelyeknek fejlett tartalomkezelésre és omnichannel portálra van szükségük. A termék egyik tulajdonsága, hogy rugalmasan kezeli a különböző nyelveket, ami megkönnyíti a több országra kiterjedő online webboltok létrehozását, és akár 2-3 hónap alatt bevezethető, legyen szó helyszíni telepítésről vagy felhőszolgáltatásról.
Arany János, az SAP Hybris üzletágának vezetője a bejelentés kapcsán elmondta: "Az SAP szoftverének erőssége a platform függetlenségében, valamint a teljes körű megoldásában rejlik, amelynek egyik eleme, hogy egy termékben állnak rendelkezésre a dinamikus tartalom ajánlások és algoritmusok. Ennek is köszönhető, hogy a Gartner piackutató értékelése szerint az SAP Hybris szoftvere adja a digitális kereskedelmi megoldások vezető megoldását."