A cég megerősítette online média üzletágát, amelyen belül megjelent a médiavásárlás is. Pozsonyi Gábor, a Carnation igazgatótanácsának új elnöke azzal indokolta a lépést, hogy hatékonyabb médiastratégia dolgozható ki, ha az ügyfelek közvetlenül, médiaügynökség közbeiktatása nélkül tudnak kommunikálni a kreatív tartalom előállítóival, illetve azok maguk tervezhetik és vásárolhatják meg a kívánt felületeket.
A cég tavaly 384 milliós árbevételt ért el, idén ezt 600 millióra szeretné növelni, jövőre pedig az 1 milliárdos álomhatár megdöntése a cél.
A Carnation tudatos kommunikációs stratégiája mellett nagy hangsúlyt fektet a társadalmi szerepvállalásra is. Idén a Jövő Iskolája versenyen nyertes diákokat ajándékozta meg egy-egy laptoppal, illetve a három diák egész napos oktatáson vehetett részt, ahol betekintést nyerhetnek az online média világába, továbbá megismerkedhetik a weboldalak arculattervezésének fortélyait és az esetleges buktatókat.
Úton a milliárdosok klubjába
Az online kommunikációs és webes fejlesztéssel kapcsolatos tevékenységéről ismert Carnation zRt. tovább bővítette portfolióját.
Hirdetés
Hirdetés