Egyetlen igazgatóságba integrálta júliustól a Magyar Telekom a vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét. Az igazgatóság a Telekom ajánlati és vállalati (T - Mobile, T - Home, Telekom) márkáinak márkakommunikációs tevékenységével, vállalati és marketing tevékenységhez kapcsolódó pr-rel, reklám- és médiakommunikációval, a szponzorációk és események menedzsmentjével, valamint a cégcsoport belső kommunikációjának teljes spektrumával foglalkozik.
Az újabb átszervezésre azért volt szükség a cégcsoport tájékoztatása szerint, mert a lépéssel a marketing és vállalati kommunikációs tevékenységet hatékonyabban, a piaci kihívásoknak jobban megfelelve, integrált módon kívánják menedzselni.
Az új Marketing és Vállalati Kommunikációs Igazgatóság irányítására Kovács Ildikót kérték fel (képünkön). Ő alig pár hónapja dolgozik a cégnél, hiszen 2011 februárja óta tölti be a Magyar Telekomnál a Társasági PR igazgatói pozíciót, miután a társaság kívülről leigazolta. (Kovács Ildikó 41 éves, a budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén. 1998-tól az Intercom marketing és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamendzsment vezetője lett, 2008-tól pedig az E.ON Csoport németországi központjában a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül Corporate Brand igazgatóként dolgozott.)
Távozott viszont a régebb óta a cégnél dolgozó Liptay Gabriella, akit a legutóbbi átszervezés óta marketing kommunikációs ágazatvezetőként foglalkoztatott a cégcsoport: munkaviszonya 2011. június 30-án szűnt meg. "Liptay más területen folytatja karrierjét". (Liptay 7 évvel ezelőtt, 2004-ben került az azóta T-Mobile-ra átmárkázott, majd cégjogilag a Magyar Telekomba beolvadó Westelhez, ahol eredetileg kommunikációs igazgatóhelyettesként dolgozott. Liptay munkaköre a cégnél zajló folyamatos átszervezések miatt folyamatosan változott az elmúlt években.)
Liptay kilépésének hírét egyébként már június elején megírta a Computerworld.hu az egyik reklámszaklap, a Kreatív értesülésére hivatkozva. Akkor a tőzsdei cégnél elzárkóztak attól, hogy kommentárt fűzzenek az információhoz.