A távközlési szolgáltató 2002 elején indította el ADSL szolgáltatását, akkor még a Vivendi csoport tagjaként V-net néven. A névváltást követően is megmaradt az ügyfélkör dinamikus bővülése, amely hozzájárult ahhoz, hogy az Invitel számít a magyarországi távközlési piac, és ezen belül a szélessávú ADSL piac második legnagyobb szolgáltatójának.
A pozíciók erősítését szolgálta, hogy a vállalat 2005 végén megvásárolta az EuroWeb Internet Szolgáltatót, és átvette annak teljes ügyfélkörét. Az utóbbi két évben a fejlődés fő motorja azonban a generikus növekedést produkáló akciók sikeres kivitelezése volt, amelyeknek köszönhetően sikerült több mint 100 ezer ügyfélre növelni az ADSL előfizetőinek körét. Az Invitel 2007-ben is folytatja határozott piacbővítési stratégiáját a szélessávú internet területén.
Túl a százezren
Az Invitel ADSL ügyfeleinek száma meghaladta a százezret - a vállalat az elmúlt egy évben közel 45 ezerrel bővítette előfizetőinek a számát.
Hirdetés
Hirdetés