Legtöbbször a hatékonyabb üzleti működés megvalósítása a cél, amelynek több területen a gyakran változó törvényi előírásoknak is meg kell felelnie. A megfelelő vállalati szervezet, a belső szabályzatok, munkaleírások, a kommunikáció javítása mellett a cég informatikai rendszere biztosítja a cél elérését. A folyamatok újrarendezése és informatikai támogatásuk kiépítése jelentős kockázatokkal jár. A kivitelezéshez szükséges projekthez ezért olyan mellébeszélés-mentes beszállítót kell választani, amely több feltételnek is megfelel: régóta van a piacon, élő és ellenőrizhető referenciákkal rendelkezik, birtokol saját és kiforrott, testre szabható szoftverterméket; üzleti működése stabil; nyílt és szabványos, már bizonyított technológiákat alkalmaz; van megfelelő méretű és tapasztalatú munkakapacitása; államigazgatásban aktív felhasználókra gondolva tanúsítványokkal rendelkezik, és nem utolsósorban innovatív, tájékozott, naprakész.
Biztos kézzel
- A rend, az összeszedettség fontos jellemzője a megvalósításnak is - mondja Wágner Diána, a Trilobita Informatikai Zrt. marketing- és kereskedelmi vezetője.
- Ügyelünk mindenre. Kérés esetén együttműködünk már az üzleti elemzésnél és a folyamattervezésnél. Ez azért nagyon előnyös a megbízónknak, mert irat-, ügy- és munkafolyamat-kezelő szofvermegoldásunk, a TriDoc képességeit így lehet optimálisan kihasználni a majdani éles megoldásban.
A TriDocba, 2009-es megjelenése óta, egyre több képességet, szolgáltatást építettek be a Trilobita fejlesztői. Az újdonságok jelentős része az éles projektek, azaz valós problémák kapcsán került előbb egyedi fejlesztés részeként a konkrét megoldásba, később pedig, uniformizálást és sokrétű tesztelést követően a végtermékbe, amelyből nagyobb teljesítményű, robusztusabb, skálázhatóbb Enterprise kiadás is létezik. Az Enterprise kifejezetten közép- és nagyvállalati felhasználók igényeit tudja kiszolgálni: méretezhetősége, rugalmassága, biztonsága és magas terhelhetősége jogosítja fel erre.
- Nagyvállalati felhasználóink nagyszámú tranzakció kiszolgálását várják a TriDoctól, akár percenként több tízezer irat automatikus érkeztetését - teszi hozzá Wágner Diána. - Másik alapvető elvárásuk, hogy önállóan tudják paraméterezni TriDoc-alapú megoldásukat, például szabadon hozhassanak létre új folyamatdefiníciókat, ez biztosítja számukra azt, hogy nagyon gyorsan, akár órák alatt eljuthassanak az ötlettől a megvalósításig egy összetettebb, új folyamat esetén, és ez is hozzájáruljon üzleti eredményességükhöz.
A TriDocnak és a bevezetés során évek alatt kicsiszolt bevezetési módszertannak köszönhetően a Trilobita Zrt. olyan megoldást ad át a megbízónak, amely biztos kézzel vezeti a vállalatnál a legkülönfélébb dokumentumokat, iratokat, ügyeket a létrehozott folyamatok vonalán. Valóban rendet teremt a TriDoc: a lemodellezett szabályok mentén folyik minden az informatikai megoldásban, pontos felelősségi és jogosultsági körökkel, határidőkkel, figyelmeztetésekkel. Ráadásul nem kell az irodában tartózkodni a munkához, mert szigorú biztonság mellett távolról, akár mobiltelefonról vagy táblagépről is el lehet végezni a munkát, például jóváhagyni egy beszerzési megbízást vagy böngészni a statisztikákat.
Nincs zsákbamacska
A Trilobita Zrt. nagy hangsúlyt fektet az együttműködésre, a partneri kapcsolatokra, így az integrációra. Igyekszik speciális szakértelemmel rendelkező szállítók megoldásaival bővíteni a TriDoc képességeit. Ennek köszönhetően nagy mennyiségű nyomtatott számla rögzítésére van mód az Aktív Rekord Szoftverrendszerek Kft. OcuSzámla nevű automatikus adatrögzítő szoftverének TriDoc-integrációjával, amellyel jelenleg évi 260 ezer bejövő papíralapú számlát rögzítenek és iktatnak, összességében háromszorosára gyorsítva ezt az alapvetően időrabló folyamatot. Hasonlóan hasznos az Office-integráció, amellyel a felhasználó közvetlenül tud iktatni vagy érkeztetni. A többféle interfészen keresztül megoldható törzsadat-szinkronizálás, irat- és ügykezeléshez kapcsolódó funkciók és lekérdezések szinkronizálása; címtár használata stb., így nincs akadálya külső, például SAP vagy Axapta rendszerekhez csatlakozni.
A Trilobita Zrt. nem árul zsákbamacskát. Komoly érdeklődőknek hozzáférést biztosít a TriDoc felhős változatához, cégmérettől függően a Standard vagy az Enterprise kiadáshoz. Aki alaposan tanulmányozni akarja a szoftver képességeit, pár óra konzultáció után önállóan is ki tudja próbálni saját folyamatain a megfelelőséget. A megfelelőség ugyanakkor tény, máskülönben nem választotta volna a Trilobita Zrt.-t és megoldását kritikus iratkezelési folyamataihoz a Paks II Zrt., az Unicredit Bank, az OTP Bank, a TriGránit csoport, az AquaWorld és többen mások.