A vállalat IFRS szerinti adózás előtti eredménye elérte a 1982 millió forintot. A siker hátterében az egy évvel korábbihoz képest több mint 37 %-kal növekedett árbevétel, kiadás oldalon pedig a szigorú költséggazdálkodás áll. A növekvő forgalom motorja a szélessávú internet - ezen belül főképp az ADSL - terjedése volt, amelyből közel kétszer több bevétele származott a vállalatnak, mint 2004-ben.
A T-Online Magyarország DSL-előfizetőinek száma elérte a kétszázezret. A vállalat 2004. év végén érte el a százezres előfizetői számot, amit - elsősorban a 2005-ös év sikerességének köszönhetően - ez év elejére megduplázott. Az internet népszerűségét, terjedésének gyors ütemét jelzi, hogy míg a százezer előfizetői számot több mint 3 év alatt érte el a cég, a második százezer DSL-megrendelésre mindössze 16 hónapot kellett várni.
A sikerek egyik összetevője az új lakossági termékportfólió, amelynek köszönhetően tavasszal - elsőként a hazai piacon - a T-Online különböző szegmens-megoldásokat vezetett be. Az új szélessávú termékportfólió 99 százalékot képvisel a megrendelésekből, és az értékesítés a márkaváltás előtti szinthez képest hetven százalékkal nőtt meg.
Szintén a sikerhez járult az ADSL csomagok gyors telepítése és az árcsökkenés. A vállalat augusztus végén a piacon elsőként a teljes ADSL lakossági portfólióra vonatkozóan a Szereld magad konstrukciót vezette be, amelynek segítségével új internet-előfizetését bárki saját maga telepítheti otthonában. Ennek köszönhetően a lakossági ADSL-szolgáltatások árai átlagosan 5-8 százalékkal csökkentek.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro- és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát biztosítja.
A nyugdíjasok aránya 5 százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro- és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát biztosítja.
A nyugdíjasok aránya 5 százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.
T-Online: ADSL-bumm és a becélzott nyugdíjasok
Az internet egyre növekvő hazai népszerűségét mutatja, hogy a vállalatnál kevesebb, mint másfél év alatt duplázódott meg a lakossági és üzleti szélessávú hozzáférésre előfizetők száma. 2 milliárd forintos profittal zárta a vállalat a tavalyi évet.
Hirdetés
Hirdetés