Hirdetés
. Hirdetés

Szövetségre lépett az Adobe, a Microsoft és az SAP

|

A technológiai óriáscégek az Ignite 2018 rendezvényen jelentették be az Open Data Initiative kezdeményezést.

Hirdetés

Az Adobe, a Microsoft és az SAP egy adatszövetséget hozott létre: az Open Data Initiative kezdeményezést az Ignite 2018 rendezvényen jelentették be, hangsúlyozván, hogy ez segíteni fogja az információs silók lebontását, amelyek megnehezítik, hogy a legtöbbet hozzák ki vásárlói táborukból.

Hirdetés

"Az Open Data Initiative alapvető célja az adatsilók megszüntetése és az egységes kép kialakítása az ügyfelekről, melynek révén a vállalatok hatékonyabban tudják felügyelni adataikat, valamint támogatni az adatvédelmi és biztonsági kezdeményezéseket, olvashatjuk a három cég közös közleményében. A kezdeményezés javítani fogja a platformjaik - Adobe Experience Cloud, Adobe Experience Platform, Microsoft Dynamics 365, SAP C/4HANA, S/4HANA - közötti interoperabilitást és adatcserét.

Shantanu Narayen (Adobe); Satya Nadella (Microsoft) és Bill McDermott (SAP)

"Az Adobe, a Microsoft és az SAP partneri kapcsolata újragondolja a vásárlói élmény menedzselését. Együtt képessé tesszük a vállalatokat a vásárlóktól begyűjtött nagymennyiségű adat hasznosítására, hogy személyre szabott, valós idejű vásárlói élményt nyújthassanak" - mondta Shantanu Narayen, az Adobe vezérigazgatója.

"A kezdeményezés keretében a cégek javítják az együttműködést és az adatcserét alkalmazásaik és platformjaik között. "Az Adobe-val és az SAP-vel együtt megtesszük az első, kritikus lépést annak érdekében, hogy hozzásegítsük a vállalatokat a vásárlók és üzleti folyamatok olyan szintű megértéséhez, ami korábban nem volt lehetséges. A szervezetek mindenhol hatalmas lehetőséget kapnak arra, hogy mesterséges intelligenciával támogatott digitális visszacsatoló hurkokat hozzanak létre az üzleti előrejelzésekhez, az automatizált munkafolyamatokhoz és végső soron a jobb üzleti eredmények eléréséhez." - tette hozzá Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója.

"A Microsoft, az Adobe és az SAP megértette, hogy a vásárlói élmény már nem csupán az értékesítési menedzsment beszélgetések tárgya. A CEO-k lebontják a jelenleg meglévő silókat, így a vállalatukon belül minden alkalmazott a cégen kívüli emberek kiszolgálására fókuszálhat. Az Open Data Initiative kezdeményezéssel segítjük a vállalatokat, hogy valóban egységes nézetet alakíthassanak ki a vásárlóikról." - mondta Bill McDermott, az SAP vezérigazgatója.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.