Az Adobe, a Microsoft és az SAP egy adatszövetséget hozott létre: az Open Data Initiative kezdeményezést az Ignite 2018 rendezvényen jelentették be, hangsúlyozván, hogy ez segíteni fogja az információs silók lebontását, amelyek megnehezítik, hogy a legtöbbet hozzák ki vásárlói táborukból.
"Az Open Data Initiative alapvető célja az adatsilók megszüntetése és az egységes kép kialakítása az ügyfelekről, melynek révén a vállalatok hatékonyabban tudják felügyelni adataikat, valamint támogatni az adatvédelmi és biztonsági kezdeményezéseket, olvashatjuk a három cég közös közleményében. A kezdeményezés javítani fogja a platformjaik - Adobe Experience Cloud, Adobe Experience Platform, Microsoft Dynamics 365, SAP C/4HANA, S/4HANA - közötti interoperabilitást és adatcserét.
Shantanu Narayen (Adobe); Satya Nadella (Microsoft) és Bill McDermott (SAP)
"Az Adobe, a Microsoft és az SAP partneri kapcsolata újragondolja a vásárlói élmény menedzselését. Együtt képessé tesszük a vállalatokat a vásárlóktól begyűjtött nagymennyiségű adat hasznosítására, hogy személyre szabott, valós idejű vásárlói élményt nyújthassanak" - mondta Shantanu Narayen, az Adobe vezérigazgatója.
"A kezdeményezés keretében a cégek javítják az együttműködést és az adatcserét alkalmazásaik és platformjaik között. "Az Adobe-val és az SAP-vel együtt megtesszük az első, kritikus lépést annak érdekében, hogy hozzásegítsük a vállalatokat a vásárlók és üzleti folyamatok olyan szintű megértéséhez, ami korábban nem volt lehetséges. A szervezetek mindenhol hatalmas lehetőséget kapnak arra, hogy mesterséges intelligenciával támogatott digitális visszacsatoló hurkokat hozzanak létre az üzleti előrejelzésekhez, az automatizált munkafolyamatokhoz és végső soron a jobb üzleti eredmények eléréséhez." - tette hozzá Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója.
"A Microsoft, az Adobe és az SAP megértette, hogy a vásárlói élmény már nem csupán az értékesítési menedzsment beszélgetések tárgya. A CEO-k lebontják a jelenleg meglévő silókat, így a vállalatukon belül minden alkalmazott a cégen kívüli emberek kiszolgálására fókuszálhat. Az Open Data Initiative kezdeményezéssel segítjük a vállalatokat, hogy valóban egységes nézetet alakíthassanak ki a vásárlóikról." - mondta Bill McDermott, az SAP vezérigazgatója.