Hazánk legnagyobb, a teljes infokommunikációs spektrumot lefedő szolgáltató vállalataként a T-Systems Magyarország a verseny- és a közszféra szereplőinek a meghatározó technológiai és üzleti trendekhez illeszkedő megoldásokat nyújt, amelyek minőségét széles körű szakmai kompetenciákkal és a felhasználást megkönnyítő ügyfél-támogatási rendszerrel biztosítja. Transzformációs partnerként a T-Systems Magyarország SAP kompetenciaközpontja is olyan, a hazai szervezetek igényeire és lehetőségeire szabott megoldásokat alakít ki ügyfeleivel közösen, amelyek valóban növelik a működés hatékonyságát, segítik a feltáruló üzleti lehetőségek kiaknázását, gazdagítják az ügyfélélményt, és erősítik a versenyképességet a digitális átalakulás gyorsan változó környezetében.
- Az SAP üzleti alkalmazásait hosszú évek óta elégedetten használó ügyfeleinknél is tapasztaljuk, hogy a rendszerekre jellemző integráción, áttekinthetőségen, riportoláson és robusztus megbízhatóságon túl ma már igény mutatkozik a változásokhoz könnyebben és gyorsabban igazítható újgenerációs megoldásokra is. Ezek legnagyobb előnye, hogy a tranzakciós rendszerekben elérhető információkon túl más forrásokból, például a dolgok internetéről (IoT-ről) vagy a közösségi hálókról érkező strukturált és strukturálatlan adatok nagy tömege akár valós időben is elemezhető általuk - mondta Jankó Károly, a T-Systems Magyarország SAP kompetenciaközpontjának vezetője. - Az SAP gépi memóriában futó, a tranzakciókat és az analitikát együttesen támogató és a felhőben, szolgáltatásként is elérhető HANA adatplatformja és a ráépülő üzleti alkalmazások új generációja ehhez élvonalbeli technológiai alapot ad. Ügyfeleinkkel erre olyan modern, hibrid környezetben bevezethető alkalmazásokat fejlesztünk SAP Fioriban, amelyek a meglévő és az újgenerációs rendszerekhez kapcsolódva az egyedi munkafolyamatokat helytől és időtől függetlenül, mobileszközökön is támogatják.
Alkalmazások a felhő sebességével
Jól illeszkedik ebbe a kétsebességű informatikai környezetet megvalósító stratégiába - az SAP S/4HANA vállalatirányítási rendszeréhez hasonlóan - a júniusban bejelentett, újgenerációs C/4HANA ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás is, amely egyetlen intelligens alkalmazásban kapcsolja össze és támogatja az összes front-office funkciót a marketingtől kezdve a kereskedelmen és értékesítésen át a vevőszolgálatig és az ügyféladatok védelméig.
- Negyedik generációs megoldásként az SAP C/4HANA a korábbi CRM-nemzedékek erősségeit viszi tovább, de az S/4 HANA adatplatform és a felhő új technológiai alapjain, kapcsolódva az SAP Leonardo IoT-támogatást adó, mesterséges intelligenciával bíró innovációs platformjához is - mondta Jankó Károly. - Beépülnek a C/4HANA-ba az SAP által korábban felvásárolt Hybris, Gigya és CallidusCloud technológiái is, így a valós idejű adatokat látó értékesítők például bárhol és bármikor teljeskörűen kiszolgálhatják ügyfeleiket az ajánlatadástól a megrendelés rögzítésén át a számlázásig.
Műhelyek és prototípusok a megvalósításhoz
Már most érdemes közelebbről is megismerkedniük a vállalatoknak a C/4HANA megoldással, hogy felmérjék, miként nyújthatnak vele gazdagabb ügyfélélményt. A T-Systems Magyarország SAP kompetenciaközpontja többféleképpen is segíti ebben a szervezeteket.
- Túl azon, hogy szakmai rendezvényeken, szeptember elején például az SAP NOW 2018 siófoki konferenciáján ismertetjük megoldásainkat, workshopokon és demórendszereinken részletesebben is bemutatjuk a beépített alapfolyamatok működését - mondta Jankó Károly. - Egy adott üzleti problémára megoldást kereső vállalatok is bátran fordulhatnak hozzánk, nekik a kiválasztott folyamatot támogató, proof-of-concept rendszert építünk egy pilotprojekt keretében, amelyen közösen megvizsgáljuk az elképzelés megvalósíthatóságát. Az eredmények alapján a vállalat így már gyakorlati tapasztalat birtokában döntheti el, milyen méretű beruházással, mely további üzleti célok elérése érdekében vág bele az SAP C/4HANA vagy más újgenerációs megoldásának bevezetésébe.