A cég a 12A és 13B standon mutatja be az általa forgalmazott Clatronic, Proficook és AEG termékeket, melyeknek kiemelt hazai márkaképviselete. A földszinten gasztrobloggerek és séfek biztosítják a jó hangulatot, a stand első emeletén pedig a partnerek pihenhetnek meg exkluzív VIP környezetben kávé és koktél mellett.
A kiállításon mutatkoznak be a Clatronic konyhai robotgépei is, amelyek a habveréstől a krémkészítésen át a dagasztásig gyorsan és könnyen dolgoznak, és tökéletes eredményt adnak. Nagy kapacitású keverőtáljaik akár több kilónyi tészta homogenizálására is alkalmasak. A kiállításon a DMHolding bemutatótermében a robotgépek mellett a többi forgalmazott márka újdonságai is megtekinthetőek, a látogatókat önkiszolgáló vásárlási lehetőség és nyereményjáték is várja.
A GFK a multinacionális áruházaktól a sell out riportokat megkapva adja ki Insight analitikáját. A DMHolding saját márka-webáruháza és ecommerce megoldása viszont saját organikus sell out adatokkal is rendelkezik, amiket ezidáig nem mért a GFK. Most viszont a DMHolding együttműködési megállapodást kötött a hazánkban is működő GFK-val és a GKI kutatóintézettel, így a piaci résztvevők megfelelő információkat kaphatnak a Clatronic, AEG, Proficook és Bomann termékek hazai forgalmáról. Ezen felül a GKI trend kutatásaiban is rendszeresen részt vesznek, a negyedéves e-commerce trend-analízisek és a vizsgált preferenciák segítségével fejlesztve a brand márkaoldalak hatékonyságát.