A 2008-as év utolsó negyedéve volt az eddigi legerősebb a Hewlett-Packard Magyarország személyi számítógépes üzletágánál. Az üzletág a fogyasztói és a vállalati szegmensben elért eredményeivel is elégedett lehet, mivel 30 százalékkal sikerült növelni az eladott eszközök számát az előző év hasonló időszakában elért eredményekhez képest. 2008-ban is a HP személyi számítógép üzletága vezette a hazai piacot, a pozíciót sikerült megőrizni, az elért növekedés a piaci növekedés majdnem háromszorosa. Mint azt Takáts Kristóf, a HP üzletágvezetője elmondta, az eladásokhoz köthető bevételnövekedés ugyancsak 30 százalék körül volt.
A HP piaci részesedése az asztali gépek terén 27 százalékos, amivel messze jobban teljesített a cég, mint a legközelebbi konkurense. A HP egyébként a hazai piacon kizárólag vállalatoknak és a közszférának értékesíti asztali gépeit; bár ezek piaca több, mint 30 százalékkal zsugorodott a negyedik negyedévben, a HP mégis növelni tudta eladásait, egyedüliként a hazai gyártók között.
A mobil gépek szegmensében a HP részesedése 18 százalékos, aminek oroszlánrészét a fogyasztói piacra szánt, még az ősszel bevezetett Pavilion sorozat tette ki. A 10 százalékot zsugorodó piacon a HP 50 százalékkal több noteszgépet adott el, mint egy évvel korábban.
A HP üzletágvezetője a 2009-es stratégiáról is beszélt. A cég a fogyasztói szegmensben akar erősíteni: bevezeti a Compaq Presario márkát, árban és szolgáltatásokban a HP Pavilion gépek alá pozicionálva azt. A netbook kategóriában induló - bár a HP nem így hívja ezt a szegmenst -, fantasztikus megjelenésű, de harmatos teljesítményű Mini-Note 2133-ast a már Intel Atom CPU-ra épülő 2140-es váltja fel.
A cég folytatja az okostelefonok forgalmazását, ezen héten vezetik be a hazai piacon az októberben bemutatott Voice Messenger és Data Messenger készülékeket.