Azok számára, akik rendszeresen böngészik a külföldi internetes áruházak kínálatát újabb és újabb termékek és kedvezményes ajánlatok után kutatva, talán nem ismeretlen a Szinglik Napja, Kína legjelentősebb e-kereskedelmi eseménye, olvashatjuk a PayPal közleményében. A külföldi webshopokból rendszeresen rendelő fogyasztók a globális e-kereskedelem növekedésének fontos mozgatórugói (általánosságban elmondható, hogy körülbelül kétszer annyit költenek, mint azok, akik csak belföldi áruházakból rendelnek árucikkeket), és ők tudják, a Szinglik Napja nem csak a kínai fogyasztók számára jelenthet jó vásárt.
Érdekesség, hogy eredetileg a kedvezményes vásárlási lehetőségeket népszerűsítő kampányokkal főleg egyedülállókat céloztak meg, manapság viszont már mindenki számára vonzó ajánlatokkal halmozzák el a vásárlóközönséget. Így immár a szinglik napján vásárló kínaiak 60 százaléka házas ember és csupán egynegyedük egyedülálló.
"Évről-évre egyre több magyar találja vonzónak az online és a határokon átnyúló vásárlást. A PayPalnek köszönhetően az ázsiai országokból történő vásárlás nem csak kényelmes, de mindenekelőtt biztonságos is" - mondta Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet-európai piacokért felelős értékesítési vezetője.