A Zwack Unicum és a kirowski közös projektje összesen hét weboldalt érintett. A most elindított portálokok mellett megújultak a cég régebb óta működő, népszerű oldalai is. Új külsőt kapott a St. Hubertus márkaoldal és a Zwack Webshop, a cég vállalati portálja pedig működését tekintve is teljesen átalakult.
Az angol nyelven is elérhető corporate site (vállalati oldal) egyszerű, házon belüli frissíthetőségéről a kirowski által fejlesztett Cosmos tartalommenedzsment rendszer gondoskodik: a flash-es animációkat leszámítva a teljes oldal dinamikusan épül fel. A hozzá kapcsolódó webshop közvetlenül a Zwack belső készletnyilvántartó rendszerével kommunikál, így mindig az éppen raktáron lévő termékeket tudja ajánlani a felhasználóknak.
Elindulása óta több díjat is nyert az Unicum weboldala, melyen stílusában is elkülönülő szekciót kapott az Unicum Next. A minden elemében flash-es, rajzos oldalon az Unicum idegenlégiós világa mellett ez utóbbit Boondie is képviseli, aki a brand idei kommunikációjának kulcsfigurája. Boondie jellegzetes stílusában beszélget a látogatókkal virtuális bárjában - a felhasználók által lépésről lépésre megadott adatokért újabb és újabb ellenszolgáltatást kínálva.
Játékos navigációja és videó-alapú nyitóoldala teszi különlegessé a Vilmos oldalát, amely - a brand "férfias" pozicionálásának megfelelően - a flörtölés és a bulizás témakörére fókuszál. A látogatók megtervezhetik - és tovább is küldhetik - álmaik nőjét, dartsozhatnak vagy betekinthetnek a Vilmos bulik világába. A kikapcsolódás fiatalosabb aspektusait villantja fel a lendületes, karakteres megjelenésű Kalinka site, amelyen a receptek vagy a "kalinkás tények" mellett az ital fogyasztásához kapcsolódó sztorikat is olvashatunk. Kalandok, rejtélyek és legendák elevenednek meg a St. Hubertus oldalán - a márka évek óta bejáratott vadász-allegóriájához kapcsolódóan.
Emelkedettebb hangulatot közvetít a Zwack Pálinkák oldala, amelyen Zwack Sándor tolmácsolásában ismerhetjük meg a cég pálinka-kínálatát. Hasonlóan elegáns megjelenésű a Fütyülős brand site, amelyet különleges grafikai elemek és szokatlan kép-párok tesznek egyedivé. Az egyszerre népies-giccses és szenzációhajhász-életmódmagazinos oldalt kvízjáték és lapozgatható magazin teszi teljessé.
A márkaoldalak saját domain címeken érhetők el, ugyanakkor kiemelt helyet kaptak a Zwack vállalati portáljának nyitóoldalán is - így azok, akik általában érdeklődnek a cég termékei iránt, bejárhatják az összes oldalt.