Senki ne gondolja, hogy elegendő mérőkóddal ellátni egy weboldalt és hó végén megvizsgálni hányan látogatták meg azt. Aki képes eredményesen felhasználni weboldaláról kinyert adatait hatalmas lépést tesz előre a sikerhez vezető úton.
A hatékony felhasználás képességének elsajátításában nyújt segítséget a HWSW és az ITFactory közös szervezésében webshopot és egyéb webes szolgáltatást üzemeltetők, fejlesztők, illetve tulajdonosok, valamint az online marketing területén dolgozók, fejlesztési projektmenedzserek és a tartalomszolgáltatók számára induló szakértői képzés.
A 39 órás tanfolyam során 12 szakember tart majd előadásokat: Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért elnöke, e-kereskedelmi tanácsadó, Bánóczy Zoltán, az Allstars Analytics tulajdonosa, Kollin Zoltán, a Mito UX-dizájnere, Vadász Illés, a Google stratégája, Madarász Márta, AdSense-stratéga, Katona Zsuzsa, a Deep in Data szakértője, Bognár Ákos, jateknet.hu, Palocsay Géza, az Árukereső üzletágvezetője, Szilágyi Ákos, az Ipsos kutatási vezetője, Buri Zoltán, a Gemius technikai menedzsere, Gayer Zoltán, a BKF szociológusa, valamint Pintér Róbert, az eNet mobilkutatási igazgatója.
A képzés részletes programja elérhető az IT Factory oldalán, ahol regisztrálni is lehet rá.