A HTC megnyitotta új európai és nagy-britanniai központját Slough-ban. A HTC Europe folyamatos növekedést mutatott az elmúlt években, több mint 50 iroda tartozik ma már ide szerte Európában. Ez a növekvő tendencia a helyi tehetségekbe való befektetésen, a helyi és regionális szolgáltatókkal és partnerekkel való stratégiai együttműködésen keresztül a HTC globális stratégiáját is befolyásolja. A keleti kultúrát a nyugati ötletekkel ötvözve a HTC gyorsan bővülő fejlesztési környezetet és ember-központú üzleti modellt hozott létre.
„A HTC minden területen növekszik 2011-ben; [..] ezt az irodát bázisnak szeretnénk használni az európai mobil piac vezetéséhez az elkövetkező években." - mondta Peter Chou, a HTC Corporation vezérigazgatója. Az új, korábban az O2 nagy-britanniai központjaként működő, 6500 négyzetméteres iroda a HTC UK és a HTC EMEA felső vezetésének, a sales és marketing osztálynak és a mérnök csapatnak ad otthont. A központ a HTC becslése szerint az elkövetkezendő 12 hónapban 150 új munkahelyet teremt.
Sikeres évet tudhat maga mögött az okostelefonokat gyártó cég. 2010-ben 25 millió készüléket adott el, szerte a világban, így bevétele elérte a 9 milliárd dollárt. Ez az előző évhez képest 93 százalékos növekedést mutat. A tempó ráadásul fokozódni látszik, hiszen az idei év első negyedében már 9,7 millió okostelefont értékesített a HTC. Ez 192%-os éves növekedés, de még a közismerten erős, karácsonyi bevásárlási időszakot is magában foglaló előző negyedévhez képest is 6%-os növekedést jelent. Az EMEA piacon egyébként 2011 első negyedévében az okostelefonok eladása 67%-kal növekedett az egy évvel korábbi adatokhoz képest.