2006 áprilisában vásárolta meg a T-Online a közösségi kapcsolatépítő oldalt, az iWiW-et, az azóta eltelt időben pedig sikerült megőrizni a garázscég szellemiségét - ismertette Tóthmátyás Tibor, a T-Online Magyarország portáligazgatója. Azt még az elején leszögezte, hogy az iWiW megmarad online telefonkönyvnek, nem szeretnének más szolgáltatásra összpontosítani. A portáligazgató szerint 100 millió forint értékben vásároltak hardvert az iWiW működtetéséhez, a továbbiakban a szoftverfejlesztésre összpontosítanak.
Szolgáltatások terén folyamatosan végeznek apróbb módosításokat. A legújabb szolgáltatás a Kedvmutató, ennek segítségével a felhasználók pillanatnyi hangulatát mérik. Finomítottak a keresőn is, így nemcsak a regisztrált felhasználók között, hanem a fórumokban, illetve az apróhirdetésekben is lehet keresni.
A 2006 áprilisa óta eltelt csonka évben az iWiW hirdetési bevétele meghaladta a 200 millió forintot. Jelenleg 1,7 millió regisztrált felhasználóval büszkélkedhetnek, a nyilvántartott kapcsolatok száma meghaladja a 162 milliót. Az iWiW egyedi látogatottsága napi 700 ezer feletti. A regisztrált felhasználók száma heti 60 ezerrel nő.
A Computerworld kérdésére válaszolva Tóthmátyás Tibor elmondta, hogy a meghívók kiosztási elvén nem kívánnak változtatni. A mostani rendszerben óránként 800 meghívót osztanak szét. A felhasználókhoz átlagosan egy hét alatt megérkezik az igényelt meghívó.