A KÜRT marketingigazgatója, Frankó Csuba Dea szerint a kedvezőtlen gazdasági környeztetben megnőtt költségtakarékos informatikai megoldások iránti igény, így társaság az idén 1,8 milliárd forint konszolidált bevételre és 350 milliós adózás előtti eredményre számít. A KÜRT tapasztalata szerint a válság nem csökkentette, inkább növeli a keresletet, ám megváltoztatta a cégek magatartását: míg korábban csak fejleszteni akartak, most azt tartják a legfontosabbnak, hogy kevesebbe kerüljön az informatikai rendszer működtetése. Frankó Csuba Dea szerint az éves vállalati informatikai büdzsé 10-15 százalékának ráfordításával akár 30-35 százalékos megtakarítást lehet elérni.
A marketingigazgató ezzel együtt úgy vélekedett, hogy sok cég nem tudja - és nem is gondolja át -, mire költ valójában, így esetenkénet az informatikai költségvetés 20 százalékát feleslegesen adja ki. Ezt az összeget meg lehet spórolni, ha a vállalat egy IT-stratégia mentén racionalizálja működését; például a nyomtatás hatékonyabbá tétele sokszor semmilyen befektetést sem igényel.
Frankó Csuba Dea a KÜRT új szolgáltatásainak bevezetéséről is beszélt. Ezek közül legfontosabb a KÜRT Akadémia megnyitása, ahol a cég szakemberei az információbiztonsággal kapcsolatban felhalmozódott két évtizedes tapasztalatukat adják át a hallgatóknak.