A két nagy versenyző a tavalyinál is nagyobb mértékben lépett előre. A Yahoo.com rendszerén keresztül indított keresések száma 47%-kal, míg a Google esetében 41%-kal nőtt a 2005. márciusa óta eltelt egy évben. Az összes online keresés pedig ugyanezen időszak alatt 36%-kal emelkedett.
Számszerűleg ez a Google esetében 2,1 milliárdról 2,9 milliárdra növekedett keresést jelent, míg a Yahoo a korábbi 907,8 millió keresés helyett most már 1,3 milliárd kérést szolgált ki. A harmadik helyen tanyázó MSN értékei is nőttek, bár csak 9 százalékkal, így a Microsoft rendszerén keresztül lebonyolított keresések száma 592,2-ről 643,8 millióra nőtt.
Összességében nézve ez a Google 2%-os piaci részesedésnövekedését jelenti, míg a Yahoo további egy százalékot orozhatott el az MSN-től. Arányait tekintve az összes keresés 49%-a a Google, 22%-a a Yahoo, 11%-a pedig az MSN rendszerén keresztül zajlott.
Nőtt a Google és a Yahoo piaci részesedése
A Nielsen/NetRatings legfrissebb jelentése szerint a Google és a Yahoo egyaránt sikeresen növelte részesedését az online keresők piacán, míg a Microsoft csúfosat bukott az MSN szolgáltatásával.
Hirdetés
Hirdetés