Az AMOLED (Active-Matrix Organic Light-Emitting Diode) az OLED egyik olyan típusa, amely nagyon népszerűnek bizonyult a telefonokban, azonban sokkalta nehezebb őket nagyobb dolgokba beépíteni, így például televíziókba. Mivel a "hagyományos" OLED panelek végre elstartoltak, ezért sokan úgy gondolják, hogy az AMOLED is hamarosan nagyobb szerephez juthat a piacon.
Az iSuppli elemzői ugyanakkor úgy gondolják, hogy hiába állítottak ki AMOLED-es TV-ket az idei CES-en Las Vegas-ban, azok eladásai alacsonyak maradnak az elkövetkezendő években. A jóslatok szerint 2013-ban nagyjából mindössze 1600 találhat csak gazdára.
Az alacsony számok ellenére nem kell teljesen leírni az AMOLED-es készülékeket, legalábbis az iSuppli szerint. A cég számításai szerint 2015-ben már 1,7 milliót adnak majd el belőlük. Az, hogy az elemzők számításai mennyire pontosak, csak idővel derülhet ki, ahogyan az is, hogy a fehér OLED képernyők mennyivel tudják késleltetni az AMOLED-es változatokat.