A kijelzőgyártás korábban gyakorlatilag a tévékre és a monitorokra korlátozódott, hiszen a tablet, mint fogalom több évvel ezelőtt még nem igazán létezett. Ha visszamegyünk az időben, akkor a notebookok drágák voltak, a telefonoknak pedig csak monokróm kijelzője volt.
A korábban nem igazán hozzáférhető trendi kütyük ma már akkora népszerűségnek örvendenek, hogy a szakértők szerint megzavarják a potencionális televízióvásárlókat. A TrendForce legújabb elemzése nem fest túl biztató jövőt a nagyméretű panelek számára, ugyanis az eladások csökkennek.
A nagyméretű kijelzők értékesítése 2,5 százalékkal csökkent az előző hónapokhoz viszonyítva. Szintén nem örülhetnek a tévégyártók, összesítésben ugyanis 7,7 százalékos mínuszban vannak a múlt hónaphoz képest, júliusban pedig további 2-3 százaléknyi visszaesés várható. Eközben a monitorokhoz szánt panelek eladásai 4 százalékot estek.