Háztól-házig szolgáltatást is indít a cég az év második negyedévében, melynek keretében ingyenesen szállítják el a garanciális készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A Huawei minden olyan készülékére vonatkozóan meghosszabbítja a jótállási határidőt június 15-ig - beleértve az okostelefonokat, PC-ket, tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket -, melyek eredeti garanciája 2020. március 15. és június 14. között jár le. Amennyiben egy készülék megfelel ezeknek a követelményeknek, garanciája 2020. június 15-ig automatikusan meghosszabbodik.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásában, a vállalat hivatalos honlapján (https://consumer.huawei.com/hu/support/haztolhazig/), valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Ha valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait, ingyenesen fertőtlenítik a készülékét.