Bejelentette névváltoztatását, termékportfóliójának egyszerűsítését, valamint új fejlesztéseit a LogMeIn. A 15 éve használt megnevezést a GoTo váltja, zászlóshajó megoldásuk, a LastPass jelszószéf-szolgáltatás pedig egy újonnan létrehozott társaságba kiszervezve működik tovább, a nagyobb hatékonyság jegyében. Ugyanis míg a társaság GoTo márkanéven forgalmazott termékeit világszinten ismerik, a LogMeIn inkább csak a hazánkban és a szakmai körökben mond valamit. A frissen bejelentett GoTo Resolve egy IT menedzsment- és támogatási alkalmazás, a GoTo Connect pedig egy egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás.
A vállalat mindezzel a pandémia okozta piaci kihívásokkal küzdő, főként kis- és közepes méretű vállalkozásoknak kínál támogatást, mivel a KKV-k nagy számban vannak jelen a gazdaságban, mégsincsenek ellátva megfelelő megoldásokkal, a piac ugyanis a nagyobb vállalatokra fókuszál. Elhanyagoltságuk okán ennél a vállalatméretnél egyáltalán nincs, vagy csak pár fős az IT-részleg. Számukra nyújtanak segítséget a könnyen alkalmazható és kezelhető megoldásokkal, úgy, hogy nem kell jelentős költségekbe verniük magukat. Az egységesített adminisztrációs rendszernek és a felhasználói élménynek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi feladatai, a userek számára pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználást biztosítanak.
Az innováció tud eredményeket elérni, de a piacra nem elég egy találmány, üzleti siker is kell mellé. Csak úgy lehet ezt megvalósítani, ha 10-szeres szorzó van a fejlesztésben - bármiben, de valamiben ennyivel jobb kell hogy legyen a versenytársainál. A mi zerotrust megoldásunk a hackerek szempontjából 100-szor nehezebb.
A bejelentésen elmondták: a GoTo több a brandváltásnál, de mégis a legegyszerűbb módja annak, hogy egyértelműbben legyenek jelen a piacon. Az 1,3 milliárd dolláros bevételű cég a bejelentéstől nem vár konkrét eredményeket, bízik abban, hogy a leegyszerűsített portfólió 10%-kal növeli majd az ismertségét, amellyel együtt tovább nő majd a bevétel, amit egyelőre nem tudnak számszerűsíteni.
Üzleti szoftverben nem elég a minimumot nyújtani, mint régen, jó minőségű megoldás kell, mi pedig ilyet készítettünk.
A vállalat vezetői büszkék voltak arra, hogy a tavaly nyári fejlesztési terveiket úgy sikerült megvalósítani, hogy abból ma már kézzelfogható eredmények születtek, a 100%-ban magyar szakemberek által végzett munka tempója rekordot döntött a vállalaton belül.
Kihasználtuk az itteni szoftverfejlesztő közösség potenciálját és erre építettünk. Magyarországon egy magasan iskolázott réteg található, nagy tudású mérnökök és fejlesztők dolgoznak, akik kiváló problémamegoldási képességgel rendelkeznek, miközben egyszerű és megbízható megoldást fejlesztenek a KKV-szektor számára.