Átadták a Montana Zrt. által a KIPSZER Fővállalkozási és Tervező Zrt.-nél GVOP pályázat keretében bevezetett MonDoc System irat-és dokumentumkezelő rendszert. A projekt megvalósítása a követelmények felmérésétől kezdve az éles indulásig 7 hónapot vett igénybe. A KIPSZER FT Zrt., Magyarország egyik legjelentősebb építőipari vállalata eddig papír-alapú adminisztrációt vezetett. A nagy mennyiségű dokumentáció kezelése, az építőipari projektekre jellemző földrajzi elkülönülés, a határidők és kötbéres szerződések általi fenyegetettség, valamint az egyre szaporodó és szigorodó szabályozások arra késztették a vállalatot, hogy pontosan szabályozza munkafolyamatait, és biztosítsa azok betartását.
A Montana Zrt. saját fejlesztésű irat- és dokumentumkezelő rendszerével, a MonDoc Systemmel a dokumentumok - postai forgalom, számlák, szerződések, tervrajzok, építési engedélyek - teljes életciklusa nyomon követhető, a rendszer automatikusan jelzi a késedelmet, fennakadást, illetve biztosítja a tartalmi visszakeresés lehetőségét, miközben kizárja az adatvesztést.