Révész Balázs, a Vodafone Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezérigazgató-helyettese a Portfolio.hu portálnak úgy nyilatkozott, hogy a UPC márkanév áprilisig fokozatosan meg fog szűnni, és Vodafone márkanév alatt fogják a vezetékes szolgáltatásokat is nyújtani.
Megkönnyíti az átállást, hogy a UPC és a Vodafone két, egymást nagyon jól kiegészítő cég kompetenciákban, lefedettségben és szolgáltatásportfólióban, s az üzlethálózat kapcsán nagyon fontos, hogy minden egyes értékesítő kollégájuk konvergens portfóliót tudjon értékesíteni, tette hozzá. A Vodafone főként vezetékes piaci pozíciója és ügyfélköre miatt vásárolta meg a UPC-t, amelyet az elkövetkező hónapokban teljesen magába olvaszt.
A változás a különálló cégként működő, műholdas szolgáltatásokat nyújtó UPC Directet nem érinti.