A Lenovo ügyvezetője, Yang Yuanqing bejelentette, annak érdekében (többek között), hogy a cég jobban tudja pozicionálni a termékeit a rivális Apple-lel szemben, a Lenovo márkanevet megszünteti, és két csoportja bontja idén áprilistól.
Nem kell szerencsére különösebben megijedni, ugyanis az első csoport, amely a fogyasztói és a belépőkategóriás termékeket kínálja a jövőben, a már ismert Lenovo nevet viszi tovább. A gyártó felsőkategóriás és prémium termékeit azonban áprilistól a Think márkanév alatt kell majd keresni.
Ugyanilyen osztódást hajt végre a Lenovo csoportszinten is, a Lenovo Business Group és a Think Business Group keretében. A két csoportot a jelenlegi alelnökök, Liu Jun és Dr. Peter Hortensius vezetik majd. A Lenovo egyébként azon kevesek közé tartozik, amely idén várhatóan több notebookot tud majd eladni: nagyjából 31 milliót, 4 millióval többet, mint tavaly. Ez éles ellentét a riválisokkal szemben: a Dell például 25,3 millióról 16 millióra csökkentette a várakozásait.